  • 11. Data: 2002-12-09 22:19:38
    Temat: Re: CD: Powalili mnie na kolana.
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Dnia 02-12-09 22:25, Użytkownik K.Jankiewicz napisał:
    > "K.Jankiewicz" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > ... Miałem pilne
    > przelewy, jestem w sieci osiedlowej (odruchowo patrzę na kłódkę) i dlatego
    > tak mnie to denerwowało.

    z tymi stronami (szyfrowanymi) BZWBK jest tak, że nie można klikać *za
    szybko*, czyli trzeba czekać niestety, aż strona - wszystkie ramki -
    załaduje się do końca, myślę, że jak miałeś "pilne" to poruszałeś się
    nerwowo (czyli za szybko)

    andy_nek

  • 12. Data: 2002-12-10 02:28:11
    Temat: Re: Powalili mnie na kolana.
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> writes:

    > problem pojawia się w momencie, kiedy stron jest w ramce i część danych
    > idzie jako dane szyfrowane, a część jako nieszyfrowane

    Bez sensu.

    > bo po co na przykład szyfrować arkusz styli albo nagłówek strony ??? albo
    > tabela opłat i prowizji ?????

    Po to, by ktos obcy nie mogl np. ich podmienic, dodajac wlasny kod, ktory
    korzystajac z dziur w przegladarce (ktorych inaczej nie da sie wykorzystac)
    - np. podmieni dane w wykonywanych za chwile przelewach.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 13. Data: 2002-12-10 07:49:22
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:3df598de@news.home.net.pl, Andrzej Kłos wrote:

> [...]
    > szybko*, czyli trzeba czekać niestety, aż strona - wszystkie ramki -
    > załaduje się do końca, myślę, że jak miałeś "pilne" to poruszałeś się

    Potwierdzam - podobny efekt występuje też w oddziale w obsłudze osobistej
    (ramki -> okienka).

    --
    Robert

  • 14. Data: 2002-12-10 07:54:23
    Temat: Re: Re: Powalili mnie na kolana.
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Dec 09, 2002 at 09:24:21PM +0100, blad wrote:

    >zgadzam się, takie komunikaty pojawiały się też po integracji bph z pbk w
    >sezamie.
    >z pewnością to usuną ale w infolinia się zbłaźniła ;-)

    Blad, a nie masz wrazenia ze po prostu ich serwer ssl nie wytrzymuje i
    "wyskakuja" z niego do zwyklego?

    --

    --w

  • 15. Data: 2002-12-10 08:07:52
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek"

    > Blad, a nie masz wrazenia ze po prostu ich serwer ssl nie wytrzymuje i
    > "wyskakuja" z niego do zwyklego?

    Wyraznie przerabiali strony z adresem bph na adres bphpbk a czasem jakis
    element zostawal ze starej strony.
    Z drugiej strony jak sie loguje to nieraz jest dobrze a nieraz przegladarka
    pyszczy ze certyfikat nie pasuje do strony www i pojawia sie bph - nie wiem
    dlaczego taka losowosc.
    Czy moze tak byc, ze jakis aplet sie nie zaladuje i dzialaja jakies stare
    nazwy stron?
    *** blad ***

  • 16. Data: 2002-12-10 08:32:31
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Dec 10, 2002 at 09:07:52AM +0100, blad wrote:

    >Wyraznie przerabiali strony z adresem bph na adres bphpbk a czasem jakis
    >element zostawal ze starej strony.

    search&replace ich edytory nie wspieraja?

> [...]
    >dlaczego taka losowosc.
    >Czy moze tak byc, ze jakis aplet sie nie zaladuje i dzialaja jakies stare

    Raczej bym powiedzial ze zmiany nie zostaly potwierdzone odpowiednia
    iloscia testow.

    --

    --w

  • 17. Data: 2002-12-10 09:37:51
    Od: "K.Jankiewicz" <k...@p...onet.pl>

    "Robert" <s...@o...pl> wrote in message

    > Potwierdzam - podobny efekt występuje też w oddziale w obsłudze osobistej
    > (ramki -> okienka).

    Również potwierdzam. Trzeba czekać aż ramki się załadują do końca.
    Kliknięcie też musi być odpowiednie (nie podwójne).

    Ale w tym przypadku następuje "wywalenie strony". Od razu widać, że coś jest
    nie tak. Przyzwyczaiłem się do tego. Nie traktuję tego jako błąd, choć jest
    to czasami denerwujące.

    Chcę podkreślić, że utrata szyfrowania sesji jest dla mnie zupełnie
    gatunkowo innym błędem; zaś zalecenie Pani z infolinii nie do przyjęcia.

    Krzysiek Jankiewicz

  • 18. Data: 2002-12-10 19:00:27
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dnia pon, 09 gru 2002 at 20:50 GMT,
    plusz <p...@i...usun_spam.pl> napisał(a):
    > najgorzej jak się ktoś nie zna i najgłośniej krzyczy :))

    A ty wiesz o czym mówisz?

    > bo po co na przykład szyfrować arkusz styli albo nagłówek strony ??? albo
    > tabela opłat i prowizji ?????

    Aby nikt ich nie podmienił.

    > a to co ma być szyfrowane, to takie jest
    > i możesz krzyczeć, ale ciekawe czy w~ogóle sprawdzasz przy każdym połączeniu
    > adres IP serwera z którym się łączysz, ścieżkę certyfikacji oraz czy
    > certyfikat nie serwera oraz certyfikat wydawcy nie został cofnięty ?????

    Nie muszę sprawdzać. Sprawdza to za mnie przegladarka (mówimy oczywiście
    o dobrej przeglądarce). Jeśli coś sie nie zgadza - wyświetla komunikat.
    Dlatego NIE WOLNO wyłaczać ostrzeżeń. I dlatego ktoś kto tworzy takie
    serwisy powinien tak je utworzyć aby takich podejrzanych komunikatów nie
    było.

    Jurek