    From: "Tomasz Jaszowski" <t...@g...net_!!!>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [CBE Pekao SA - zmiany, zmiany, zmiany?] uciekac... ale gdzie?
    Date: Sun, 28 Dec 2003 15:13:32 +0100

    Użytkownik "Jarosław Lech" <j...@k...ODSPAMIACZ.pl> napisał w wiadomości
    news:bseh3d$mm3$1@SunSITE.icm.edu.pl...

    > Użytkownik "Metto" <m...@N...pl> napisał w wiadomości
    > jakies
    >
    > Takie (tego rodzaju) zmiany zwykle oznaczają przede wszystkim to,
    > że czas zmykać do innego banku.
    > [...]
    > Mam nadzieję, że przytoczona w poprzednim poście wiadomość z poczty
    > wewnętrznej EK WWW, mająca datę 23-12-2003 r., nie została pomyślana
    > jako prezent świąteczny.

    a jesli mozna widziec to do jakiego banku sie teraz ucieka? ... bo sposrod
    oferty to ciezko cos wybrac (znaczy wybrac latwo, tylko potem sie okazuje,
    ze konto sie zaklada przez 2miesiace (mBank), albo ma jakas ukryta
    niefunkcjonalnosc (VW i wewnetrzne przelewy niekoniecznie online)...

    jesli ktos moglby cos doradzic to wymagania mam mniej wiecej takie
    (zaznaczam ze konto w mBank juz mam, ale zalozylem je glownie dla SFI i
    ekarty):
    - karta debetowa, najchetniej przeliczana przez E jesli bede kupowal za
    granica (wiec raczej nie Visa(?)),
    - dostep do konta przez net na poziomie conajmniej porownywalnym z CBE, oraz
    autentykacja przy uzyciu tokena (bo tak... ;) ),
    - mozliwosc przeniesienia kredytu w ROR na poziomie porownywalnym z CBE i na
    podstawie ich opinii (bo mam stale, wystarczajace dochody, ale niestety bez
    papieru z firmy (narazie...), a dodatkowo ciagle kategoria A1 i odroczony z
    powodu nauki (w PKO BP juz przy skladaniu podania o kredyt w ROR otrzymalem
    odpowiedz odmowna, ale sie uparlem i zlozylem, i dostalem oficjalna odmowe
    :/ pomimo ze wtedy mialem i umowe na czas nieokreslony, i odpowiednie
    dochody))
    - oplaty maksymalnie na poziomie 6pln/miesiecznie (hmm... to akurat chyba
    bedzie proste)...

    narazie rozpatrywalem pekao24 (czyli to gdzie mnie pewnie przeniosa), vwbank
    (btw. czy warto ew. doplacic (bo i tak teraz 6pln/mies) i wziac konto w
    opcji Silver?)...

    mBank nie chcial mi dac zadnej karty kredytowej (nawet mimo ze chcialem
    zrezygnowac z kredytu w ror, bo nie mam zdolnosci kredytowej wg ich
    kalkulatora...), a o kredyt w ROR juz mi sie nie chcialo pytac..., i jak
    wyglada sprawa kart kredytowych/kredytu w ROR w VW...

    pytania kieruje do was, bo mam srednie doswiadczenia z roznymi ...liniami
    ... i was pewnie tez juz nie raz w blad wprowadzono...

    --
    Tomek

    ---