    From: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [CBE Pekao SA - zmiany, zmiany, zmiany?] Nie - to koniec :-(
    Date: Thu, 25 Dec 2003 12:20:31 +0100

    Użytkownik "Metto" <m...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:bsef58$9sa$1@mamut.aster.pl...
    > Mam eurokonto www - dostalem takie info z CBE we wtorek, ktos zna
    jakies
    > blizsze szczegoly i co to oznacza dokladniej dla posiadaczy eurokonta
    > www?

    Takie (tego rodzaju) zmiany zwykle oznaczają przede wszystkim to,
    że czas zmykać do innego banku.
    Sam w dawnym PBG SA, później w Pekao SA kilka takich zmian
    przetrwałem, oczywiście dzięki zmianom produktów, z których w tym banku
    korzystałem. Obecnie wygląda na to, że CBE Telepekao24 jest przeznaczone
    na wymarcie, zapewne nie śmiercią naturalną, a przez popychanie kijkiem
    z Telepekao24 i przyciąganie marchwką gdzie indziej (do marmurowego
    oddziału banku).
    Moim zdaniem Telepekao24 przestanie niedługo istnieć jako
    szczególny, integralny oddział wirtualny Pekao SA, a jego klienci
    zostaną (właśnie kijkiem i marchewką: zróznicowaniem prowizji,
    ograniczaniem funkcjonalności EK WWW i zwiększaniem funkcjonalności
    klasycznego rachunku z dostepem przez Internet) "zaproszeni" do wybrania
    sobie oddziału marmurowego jako prowadzącego (jeśli nie wybiorą, to
    pewnie po okreslonym terminie zostana przypisani do oddziału, który
    wybrali jako pośredniczący przy zakładaniu EK WWW) i w ten sposób
    zmuszeni do korzystania w większym zakresie z ludzkiej obsługi, przed
    czym przecież schronili się w oddziale witrualnym (przynajmniej część z
    nich).
    Przewiduję, że ta operacja może być przewidziana na pół roku -
    akurat chyba dość szczęśliwie dla banku zbiegnie się z terminem
    ostatecznego przejścia z obecnego na nowy system numeracji rachunków
    NRB. Nie zdziwiłbym się, gdyby klienci Telepekao24 nie mieli przyznanych
    numerów rachunków w nowym standardzie, a numer ten dostaliby dopiero po
    przeniesieniu rachunku do marmurka, z odpowiednim numerem oddziału.
    W związku m.in. ze zmianami TOiP, która zabrałaby mi w lutym 60 zł
    prowizji za kredyt odnawialny w kwocie 3000 zł (to chyba najdroższy
    kredyt odnawialny dla osób fizycznych), i tak zamierzam w styczniu
    zrezygnować z usług tego banku. Trochę żal, bo jestem jednym z
    pierwszych klientów Telepekao24 (wówczas jeszcze Oddziału
    Elektronicznego PBG SA), nikt z klientów polskich banków/oddziałów
    wirtualnych nie ma starszej umowy, niż moja (nawet sam Sebmal :-) co
    najwyżej może mieć niższy numer rachunku), ale za dużo tych zmian na
    gorsze, zbyt marna oferta banku na tle całej reszty, żeby sentymenty
    mogły przeważyć nad rozsądkiem.
    Mam nadzieję, że przytoczona w poprzednim poście wiadomość z poczty
    wewnętrznej EK WWW, mająca datę 23-12-2003 r., nie została pomyślana
    jako prezent świąteczny.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl