  • 1. Data: 2023-08-02 16:52:43
    Temat: Re: CA wykrywający...
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 2 sie 2023 o 15:35, Eneuel pisze:

    > Apka to szybki podgląd i przelewy na telefon... To dostęp do jej
    > szmalu -- który zakłada tam niezbyt długo po wpłynięciu...
    + szmalu -- który zalega tam niezbyt długo po wpłynięciu...

    > Właśnie dziś lub jutro na przywędrować ww. emerytura...

    Albo?... Albo... Albo dziś, albo jutro...
    Najwyraźniej jutro...

    Wniosek do ZUS już gotowy -- czeka na akceptację matki...
    (może trzeba jeszcze uzupełnić o numer decyzji -- ale ten
    numer nie jest konieczny w EZP; matka zapewne zna ten numer;
    szkoda czasu... spróbuję jeszcze odpalić tę apkę na SG A23;
    moja apka poprawnie pracuje na RN9p)

    > -+-

    > Klawiaturę mam typową/fabryczną; niedawno zaktualizowałem wszystko
    > -- w regionie Szwajcarią zwanym... Błyskiem kilka aktualizacji...
    > Teraz jestem w Norwegii, byłem w Indonezji, ale nie wpisałem
    > rozmów telefonicznych do rejestrów...

    Kiedyś eksperymentowałem z klawiaturami -- lecz od czasów Asusa
    Maxa nie widzę takiej potrzeby...

    SG A23 czyta głośno wstukiwane litery -- nie wiem, jak to wyłączyć...
    Nie wiem, jak wyłączyć gadanie mego telefonu podczas przywędrowywania
    do mnie głosowego połączenia rozmową zwanego -- ale to coś samoistnie
    pojawiło się i tak samo zaniknęło...

    --
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel@@eneuel.ct8.pl '.O_'