  • 1. Data: 2002-02-06 15:45:01
    Temat: Było 28 lat i kredyt .....
    Od: "Adam" <R...@s...com.pl>

    Witam ponownie.
    Może pamiętacie pytałem niedawno jaki bank da kredyt bez uregulowanego
    wojska w wieku 28 lat.
    Z duszą na ramieniu poszedłem do WKU i okazało się że już od 1999 toku
    jestem w rezerwie (bez komentarza).
    Także już rezerwa prosi o poradę ofertę jakiego banku wybrać.oto fakty:
    budowa zaawansowana w 75 %
    potrzeba ok 35000 abym mógł się wprowadzić na poddasze
    kredyt nieduży ale że mam już to i owo na "grzbiecie" termin 5-10 lat.
    zdolności kredytowe są .
    Sprawdziłem już oferty kredytów hipotecznych w:
    GE - prosta procedura ale odsetki większe niż u konkurencji
    PKOBP - oprocentowanie spoko ale papierologi od zemsty

    Ma szanownoa grupa jakieś sugestie?
    Szczególne pozdrowienia dla rezerwistów :))
    Adam.

  • 2. Data: 2002-02-06 15:53:57
    Temat: Re: Było 28 lat i kredyt .....
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    BZWBK

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 3. Data: 2002-02-06 15:59:56
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > PKOBP - oprocentowanie spoko ale papierologi od zemsty
    >
    >    Ma szanownoa grupa jakieś sugestie?
    >        Szczególne  pozdrowienia dla rezerwistów :))

    A może tam, gdzie masz RORa ?

    Pozdrawiam
    -As-

  • 4. Data: 2002-02-06 18:27:41
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    Kiedyś w Millenium było ładne oprocentowanie...

  • 5. Data: 2002-02-07 06:39:39
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "Adam" <R...@s...com.pl> wrote in message
> [...]
    > wojska w wieku 28 lat.
    > Z duszą na ramieniu poszedłem do WKU i okazało się że już od 1999 toku
    Heh... Czyli nie bylo tak strasznie :))) Gratuluje.

    > Szczególne pozdrowienia dla rezerwistów :))
    Wzajemnie.

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 6. Data: 2002-02-07 09:53:02
    Od: "Wojciech Jakobczyk" <N...@c...ci.pwr.SPAM.pl>

    > Sprawdziłem już oferty kredytów hipotecznych w:
    > GE - prosta procedura ale odsetki większe niż u konkurencji
    > PKOBP - oprocentowanie spoko ale papierologi od zemsty

    papierow duzo chcieli? ja wlasnie wzialem w bp, tez na budowe i nie przesadzali z
    papierkami. tylko standardowe - odpis z ksiegi, harmonogram/kosztorys, dokumentacja
    budowy no i zarobki. od zlozenia wniosku do podpisania umowy minely okragle 2
    tygodnie.

    wojtek

  • 7. Data: 2002-02-08 09:33:22
    Od: m...@m...uni.lodz.pl (Krzysztof Miodek)

    Dnia Wed, 6 Feb 2002 16:45:01 +0100, Adam napisał(a):

    >Sprawdziłem już oferty kredytów hipotecznych w:
    >GE - prosta procedura ale odsetki większe niż u konkurencji

    Wbrew pozorom, papierków też trzeba im nanieść. W sumie chyba więcej niż w
    PKO BP. Ja po paru tygodniach zrezygnowałem i udałem się do PKO BP :-)

    > PKOBP - oprocentowanie spoko ale papierologi od zemsty

    Z tego co się orientuję, to wbrew pozorom, w tym banku najłatwiej uzyskać
    kredyt :-)

    Krzysztof Miodek

    University of Lodz | "Never trust a computer you can lift"
    m...@m...uni.lodz.pl | IBM Emerging Markets Program speaker
    http://www.miodek.math.uni.lodz.pl/