  • Data: 2002-01-03 19:57:36
    Temat: Re: Brzydki jakieś te EURO
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 3 Jan 2002 17:06:20 +0100, "MeRLiN" <m...@h...pl> wrote:

    >U mnie odwrotnie ponieważ widziałem tylko banknoty, nie widzałem bilonu.
    >Jako euroentuzjasta projekty przegladałem kilkanaście miesięcy temu i są
    >wierne
    >dzisiejszemu wyglądowi waluty. Wzory banknotów nie są może zbyt różnorodnie
    >dobrane, ale mi się podobają. Wysłać Ci projekty zwykłą pocztą ?

    Mam przed oczami 10 Euro (male zameszanie bylo dzisiaj o 8:30 LG :-))
    IMO jakies takie to nijakie. Ni to ladne ni brzydkie. Papier jakis
    takie "niepieniezny".
    Inna faktura papieru na awersie inna na rewersie.
    Fajny pasek holograficzny na awersie i metaliczny na rewersie.
    Co ciekawe znak wodny jest bardzo mocno widoczny nie tylko pod
    swiatlo.
    Tak chyba byc nie powinmno ? Znak wodny chyba powinien byc zauwazalny
    tylko w swietle przechodzacym ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl