  • Data: 2002-01-04 06:30:26
    Temat: Re: Brzydki jakieś te EURO
    Od: r...@w...pl (Roman k.) szukaj wiadomości tego autora

    From: "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl>

    > Mam przed oczami 10 Euro (male zameszanie bylo dzisiaj o 8:30 LG :-))
    > IMO jakies takie to nijakie. Ni to ladne ni brzydkie. Papier jakis
    > takie "niepieniezny".
    > Inna faktura papieru na awersie inna na rewersie.

    Każdemu może się coś mniej lub bardziej podobać. Przypomina mi to dyskusje
    sprzed lat, kiedy to z rozmaitych względów usiłowano nam obrzydzić dolary.
    Co to za pieniądze. Jakieś takie nijakie. Ponadto wszystkie w jednym kolorze
    i w jednej wielkości. Przecież to się musi mylić! I ten wzór, nic tylko
    głowy. Kto to spamięta, który prezydent jest który?
    A nam się one ciągle strasznie podobały. I wcale nam się nie myliły. Myślę,
    że euro też polubimy, szczególnie w większych paczkach. (Zresztą waluty mają
    to do siebie, że ich urok wzrasta z grubością pliku.) Czego sobie i Wam
    wszystkim życzę!

    Pozdrowienia
    Roman K.