  • Data: 2002-01-04 07:04:59
    Temat: Re: Brzydki jakieś te EURO
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Jan 2002 07:30:26 +0100, r...@w...pl (Roman k.) wrote:

    >Każdemu może się coś mniej lub bardziej podobać. Przypomina mi to dyskusje
    >sprzed lat, kiedy to z rozmaitych względów usiłowano nam obrzydzić dolary.
    >Co to za pieniądze. Jakieś takie nijakie. Ponadto wszystkie w jednym kolorze
    >i w jednej wielkości. Przecież to się musi mylić! I ten wzór, nic tylko
    >głowy. Kto to spamięta, który prezydent jest który?

    hehe. Oczywiscie to kwestia gustu. nie mam nic przeciwko samym Euro,
    Estetyka to kwestia subiektywna
    Ale dodatkowo ja akurat patrze na banknoty takze od strony techniki i
    bezpieczenstwa i pod tym wzgledem Euro sa dosc hmm oryginalne.
    Druk na przedniej stronie jest bardzo wypukly, praktycznie wytlooczny.
    Na odwrocie widac wyrazne, wklesle odbicie awersu.
    Fatkura awersu przypomina mi papier sniadaniowy ;-).
    Ciekawe jak bedzie wygladal pasek holograficzny po dluzszym uzywaniu.

    >A nam się one ciągle strasznie podobały. I wcale nam się nie myliły. Myślę,
    >że euro też polubimy, szczególnie w większych paczkach. (Zresztą waluty mają
    >to do siebie, że ich urok wzrasta z grubością pliku.) Czego sobie i Wam
    >wszystkim życzę!

    Nie przepadam za grubymi plikami bankonotow niezaleznie od waluty. O
    wiele lepiej odbieram sporo dodatnich cyferek na moim koncie :-).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl