  • 71. Data: 2002-10-15 08:59:45
    Temat: Re: Brawa dla PolCardu
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Oct 15, 2002 at 10:50:48AM +0200, Dave wrote:

    > http://www.optimus-ic.com.pl

    http://www.optimus-ic.com.pl/terminale/ofirmie.htm

    oraz

    http://www.optimus-ic.com.pl/terminale/rynek.htm#cen
    tr

    Chyba aklajerem jednak nie sa albo nie wiesz co znaczy to slowo ;-)))

    --

    --w

  • 72. Data: 2002-10-15 10:45:01
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aoghk6$734$1@news.tpi.pl, Dave wrote:
    > Użytkownik "Ra-Ash" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > widac nie jezdzisz tramwajami i nie kupujesz biletow. Z automatow
    > parkingowych widac tez nie korzystasz.

    W Poznaniu (prowincja...) nawet biletu rocznego za 500 zł nie kupisz inaczej
    niż gotówką - MPK nie przewiduje takich możliwości.

  • 73. Data: 2002-10-15 11:21:34
    Od: j...@p...onet.pl

    Należysz do gatunku ludzi tzw. 'upierdliwców'
    Płacisz za zapałki kartą, to nic, ze ludzie stoją w kiosku w kolejce i czekaja
    az JAŚNIE PAN zapłaci swoja ulubiona kartą. Nie lepiej nosic na drobne zakupy
    parę złotych w gotówce??
    Janek

  • 74. Data: 2002-10-15 11:23:30
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Oct 15, 2002 at 01:21:34PM +0200, j...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > az JAŚNIE PAN zapłaci swoja ulubiona kartą. Nie lepiej nosic na drobne zakupy

    Nie.

    --

    --w

  • 75. Data: 2002-10-15 12:41:10
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Fakt, kwoty < 10 zl place gotowka jesli akurat mam, i jesli nie jest
    > to oddzielna czesc sklepu z wlasna kasa (wiadomo jaka) - przepisy
    > wprowadzajace oddzielna kase uwazam za idiotyczne niezaleznie od tego,
    > kto je wymyslil.

    W tej sprawie (oddzielnej kasy) dobra jest metoda, ktora zobaczylem w
    lodzkim Carrefour - jest na wiadomym stoisku oddzielna kasa a na niej
    kartka: "W dniu dzisiejszym kasa nieczynna, zapraszamy do kas ogólnych"
    I wszyscy zadowoleni...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 76. Data: 2002-10-15 13:08:14
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Oct 15, 2002 at 02:41:10PM +0200, Slawek Kos wrote:

> [...]
    > lodzkim Carrefour - jest na wiadomym stoisku oddzielna kasa a na niej
    > kartka: "W dniu dzisiejszym kasa nieczynna, zapraszamy do kas ogólnych"

    Cholera, o jakim wiadomym stoisku mowicie? ;->

    --

    --w

  • 77. Data: 2002-10-15 13:25:51
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    > Ja tez pewnie malo jezdze po prowincji, ale nawet tam staram sie tankowac
    > na normalnych stacjach benzynowych (ktorych teraz jest duzo). I to nie
    > ze wzgledu na karty.

    znam stacje renomowanych firm, ktore na prowincji nie maja terminali...

    D.

  • 78. Data: 2002-10-15 13:27:51
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Nie.

    no coz - w imieniu stojacych za toba w kolejce stwierdzam ze jestes nie
    tylko upierdliwy ale egoistyczny. Czasami warto byloby pomyslec troche o
    innych ludziach...

    D.

  • 79. Data: 2002-10-15 13:32:47
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Cholera, o jakim wiadomym stoisku mowicie? ;->

    Jak znam zycie :))))) to z alkoolem?

  • 80. Data: 2002-10-15 13:54:06
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Oct 15, 2002 at 03:25:51PM +0200, Dave wrote:

    > znam stacje renomowanych firm, ktore na prowincji nie maja terminali...

    Zaintrygowales mnie. Ostatnio na jakims _strasznym_ zadupiu
    (przepraszam miekszancow tej malowniczej miejscowosci) znalazlem
    stacje z posem pekaosa. Dzialo sie to w sierpniu jakies 100km w glab
    kraju od miejsca gdzie sie hel zaczyna. Nazwy nawet nie pamietam. A
    byla to pierwsza stacja na ktorej sie chcialem zatrzymac.

    Jakie to stacje (renomowane) nie maja terminali?

    --

    --w