  • Data: 2002-01-31 11:45:26
    Temat: Re: Bojkot mBanku (długie)
    Od: "Krab" <k...@h...pl_________> szukaj wiadomości tego autora

    > No i jak tam szczęśliwi posiadacze e-maxów, koniec bajki 3 złocisze za
    > użytkowanie karty do rachunku przyjdzie Wam wybulić już od 1 marca. Macie

    3 zlote za elektrona ?? hi hi
    no to ja juz widze jakie oni oplaty do konta firmowego wywala :-))
    ten bank zaczyna byc najdrozszym
    :-9

    > Ponieważ nic tak nie boli jak cios w kieszeń wzywam klientów do bojkotu i
    > wycofania pieniędzy ot tak na tydzień. Ogłaszam konkurs Zero depozytów w
    > mBanku - główna nagroda - wyjazd za własne pieniądze do koziej wólki.
    Ponieważ

    taki bojkot bylby calkiem calkiem niezly, ale ilu klientow mbanku czyte te
    liste ? a ponadto mylisz sie ze wszyscy maja lilka kont inetowych, niestety
    takich mobilnych userow jest niewielu :-(