    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Blokowanie dostępu do rachunku z powodu pełnomocnika
    Date: Tue, 22 Oct 2019 13:23:30 +0200

    On Tue, 22 Oct 2019 02:37:25 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:
    > Hmm, ale jaki problem ma ten pełnomocnik?

    Mialem 3 razy taką sytuację. Pierwszy raz to był komornik u
    pełnomocnika, blokują wszystkie rachunki z jakim ma styczność
    pełnomocnik (osobiste i te z pełnomocnictwa). Tutaj była reklamacja i
    uznali swój błąd.
    Drugi raz było "wykrycie aktywności wirusa" na koncie pełnomocnika
    (koncie w rozumieniu logowania do systemu a nie konta bankowego).
    To samo, wszystkie jego rachunki zablokowane wraz z tym,i do których
    ma pełnomocnictwo.
    To że akurat zablokowali mi środki przez co nie mogłem na czas
    zapłacić co trzeba złożyłem eklamacea ale odrzucil, odpowiadają, że
    pelnomoy powinien mnie powiadomić o tym.

    Obecny problem to "konieczna weryfikacja tożsamości" pełnomocnika i
    zaproszenie do placówki z dwoma dokumentami ze zdjęciem. Nikt nie
    potrafi wyjaśnić czym spowodowana.
    Pomijając już to blokowanie to wqirwia w tym brak informacji do
    mocodawcy o tym fakcie.
    Dowiadujesz się dopiero gdy kasy ruszyć nie można z konta.
    Co ciekawe mlinia nigdy nie wie precyzyjnie o co chodzi, widzą tylko
    status rachunku a nie wszystkich przypisanych pełnomocników, przez co
    najpierw wciskają mocodawcy tekst, że to jego problem, jego wina.
    Dopiero jak się ich przyciśniie, że do rachunku ma dostęp pełnomocnik
    i moze jego problem dotyczy to wtedy "się wyjaśnia".

    > I jak to się objawia dla mocodawcy?

    Niemożnością ruszenia środków z rachunku komunikatem "rachunek
    nadawcy lub odbiorcy jest nieaktywny"

    > A jako rozwiązanie rada - odwołaj pełnomocnictwo - logicznie

    Plaace mu, że ma robić za mnie przelewy. Taka jego praca.

    > Swoją drogą - jak w ogóle mBąk tłumaczy tą sy
    > tuację? I jakie rozwiązanie sugeruje?

    Żadnegoj, tłumaczą że mają taki mechanizm blokady raxhunku i pisz pan
    na Berdyczów.
    A to że blokada mogłaby być przecież tylko dla usera którego problem
    dotyczy lub chociaż wysyłać komunikat do wszystkich to takiej
    funkcjonalności nie są w stanie zrobić.

    --
    Marek