  • 1. Data: 2004-02-03 18:53:42
    Temat: Blokada konta
    Od: "Majkii" <m...@n...wp.pl>

    Witam
    Mam pytanie , czy można w jakiś sposób zablokować rachunek bieżący jego
    właścicielowi przez osobe trzecią.Trochę jest to zagmatwane,ale sprawa
    wyglada tak .Jest sobie osoba pełnoletnia która jest właścicielem rachunku
    bieżącego, niestety nie dorosła do dysponowania pieniedzmi znajdującymi się
    na tym rachunku. Za łatwo jej przychodzi wyciąganie kasy, a perspektwicznie
    może za jakiś czas stracić prace i zostać bez środków do życia.
    Ewentualnie jak przyblokowąc wybierenie pieniędzy na rok,tak aby właściel
    zmądrzał i nauczył sie żyć z tego co zarobił.

    Pozdrawiam
    majkii

  • 2. Data: 2004-02-03 19:05:47
    Temat: Re: Blokada konta
    Od: "mithos" <mithos@op[NoSPAM].pl>

    > Mam pytanie , czy można w jakiś sposób zablokować rachunek bieżący jego
    > właścicielowi przez osobe trzecią.

    :)))

> [...]
    > bieżącego, niestety nie dorosła do dysponowania pieniedzmi znajdującymi

    To juz problem tej osoby.

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos@op[NOSPAM].pl

  • 3. Data: 2004-02-03 19:19:10
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > zmądrzał i nauczył sie żyć z tego co zarobił.

    musial bys ta osobe ubezwlasnowolnic :)))

    JerzyR

  • 4. Data: 2004-02-03 20:17:25
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Majkii" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Ewentualnie jak przyblokowąc wybierenie pieniędzy na rok,tak aby właściel
    > zmądrzał i nauczył sie żyć z tego co zarobił.

    :----) problem ciekawy, ale jesli jest jak piszesz, to bez szansy
    moznaby namowic te osobe, na inwestycje, z ktore wycofanie sie przed
    terminem oznacza kolosalna strate, ale kto da gwarancje, ze nawet
    pozostawanie w niej nie przyniesie straty ? :-)) ponadto jesli jest tot
    osoba az tak bardzo nieodpowiedzialna, to skutek moze byc dokladnieodwrotny
    i efekt ... rowniez zapaprane sumienie.
    obawiam sie , ze im wiecej bedziesz o ty m mowic i myslec - tym gorzej - to
    raczej na grupe psychologia - :)

  • 5. Data: 2004-02-03 22:35:34
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik Majkii m...@n...wp.pl ...

> [...]
    > zostać bez środków do życia. Ewentualnie jak przyblokowąc wybierenie
    > pieniędzy na rok,tak aby właściel zmądrzał i nauczył sie żyć z tego co

    MAMO PRZESTAŃ, NO DOBRA, ODŁOŻĘ NA SZKOŁĘ TYLKO NIE RÓB MI WSTYDU NA
    GRUPIE. tAK TO JEST JAK SIĘ RODZICOM x-NEWSA POKAŻE :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 6. Data: 2004-02-03 23:38:00
    Od: sebol <l...@s...pl>

    Majkii wrote:

> [...]
    > Ewentualnie jak przyblokowąc wybierenie pieniędzy na rok,tak aby właściel
    > zmądrzał i nauczył sie żyć z tego co zarobił.

    kazac placic alimenty w trybie egzekucji :D

    --
    l...@s...pl