  • Data: 2019-02-25 11:39:39
    Temat: Re: Blokada karty
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 25 lutego 2019 11:10:17 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:

    > No psia mać, przy każdym zamiarze wyjazdu/wylotu mam łaskawie Bank
    > prosić o nieblokowanie karty ?? - Czy to nie przesada ?

    Tutaj przegięli. Trzeba by sprawdzić w regulaminie, czy mają prawo do takich numerów,
    jak nie, to reklamacja.
    Dobrze, że wyszło w niekłopotliwej sytuacji.
    Do tej pory wiadomo było, że ich karty mają zablokowane transakcje z paska - jeśli
    się chciało włączyć, to trzeba było to zrobić w ST.
    Ale żeby z IO - a nawet z CP/chip robić takie numery?
    Hehe, może sprawdzić z KK mc world oraz visa platinum, i jak zablokują to zrobić im
    jako klient "prime" mega awanturę?
    Tylko najpierw przez ten regulamin trzeba się przekopać (a można znaleźć różne cuda -
    jak np. w ustawie o własności lokali, którą ostatnio przeczytałem w całości,
    znalazłem nowe cuda, o których pojęcia nie miałem - zmiany, zmiany, zmiany...)
    Hmm, w apce jest taka pozycja przy każdej karcie "wyjazd za granicę" - nie
    zaglądałem, czy jest tam coś więcej niż włączenie paska.
    W ST jest tylko możliwość włączenie wypłat z paska.

    Inna sprawa że to kolejny wyraz troski santiego o klientów - jednym są panie w
    oddziale kilka razy przypominające o tym, jak uzyskać zwolnienie z opłat, a tutaj
    mamy troskę o to, by jednak klient nie używał ich kart do transakcji zagranicznych,
    bo to kosztuje 5% ;>