  • Data: 2019-02-25 11:10:15
    Temat: Blokada karty
    Od: Waldek <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wczoraj podpiąłem debetówke Santiego do "Kerwa"
    dziś sms - karta zablokowana :D
    Lognąłem się do banku i widzę - że zablokowana
    poczekałem na konsultanta i odblokowałem.

    Ale pytam czy jeśli użyje KK MC-World poza granicami PL
    to również mogę się spodziewać blokady ??
    - jest to prawdopodobne, jeśli nie zgłosi Pan wyjazdu za granice

    No psia mać, przy każdym zamiarze wyjazdu/wylotu mam łaskawie Bank
    prosić o nieblokowanie karty ?? - Czy to nie przesada ?

    Pozdro