  • Data: 2015-04-04 11:51:44
    Temat: Re: Blik
    Od: W <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS wystukał, co następuje:

    > do końca roku w ING jest promocja i BLIK kosztuje 0 zł

    *promocja*! Która pokazuje, czego można się spodziewać. Jak wspomniałem z
    debit było podobnie - promocja do końca roku, przedłużana przez bodajże 2-3
    lata a później index wskazywał tylko na informację o zwolnieniu przy obrocie
    rzędu x złotych.

    Jeżeli ten warunek jest taki sam jak dla kart, i *będzie* on egzekwowany
    prędzej czy później (jest w TOiP!) to warunki są takie same karta-blik, przy
    dużo mniejszych możliwościach tego drugiego.

    Teraz jaśniej? ;->