  • 1. Data: 2004-04-02 20:53:18
    Temat: Błędy bankomatów
    Od: "Jan Sobek" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam !

    Poszukuję przypadków błędów popełnianych przez bankomaty zarówno od strony
    klienta jak i obsługi.Jeśli ktoś coś wie proszę o informację

  • 2. Data: 2004-04-02 21:20:36
    Temat: Re: Błędy bankomatów
    Od: "TomaSz" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Jan Sobek" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Witam !
    >
    > Poszukuję przypadków błędów popełnianych przez bankomaty zarówno od strony
    > klienta jak i obsługi.Jeśli ktoś coś wie proszę o informację

    widziałem kiedyś bankomat z niebieskim błędem win :]]]]]]]]]]]]]]]]]]
    przeraziłem się, że niektóre bankomaty mają win ?!!?!!!??!?!?!

  • 3. Data: 2004-04-02 21:33:26
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2004-04-02 23:20, Użytkownik TomaSz napisał:

    > widziałem kiedyś bankomat z niebieskim błędem win :]]]]]]]]]]]]]]]]]]
    > przeraziłem się, że niektóre bankomaty mają win ?!!?!!!??!?!?!

    Niektóre??? :D

  • 4. Data: 2004-04-02 21:45:39
    Od: "Piotr C." <p...@b...mabanana.com>

> [...]
    >
    > Poszukuję przypadków błędów popełnianych przez bankomaty zarówno od strony
    > klienta jak i obsługi.Jeśli ktoś coś wie proszę o informację

    Mnie sie zdarzyło... Wypłata 20zł, zgodził sie, mielił, mielił i nie znalazł
    20 - chyba jakaś niezgodność faktycznej liczby banknotów z licznikiem w
    komputerze. Przyszedł sms - zdjęcie 20zł, zaraz zwrot 20zł i po tygodniu
    znowu zwrot 20zł - w sumie byłem o 20 do przodu :-) A wtedy spróbowałem
    ponownie - 50zł się udało :-)

    pozdr.

  • 5. Data: 2004-04-03 00:10:40
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    http://www.aporkalypse.com/Portfolio/CAB/bsod.jpg

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 6. Data: 2004-04-03 09:18:08
    Od: "TomaSz" <n...@w...pl>

    Użytkownik "wizardx12" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Niektóre??? :D

    !!!? :)

    jak to wyglada procentowo?

  • 7. Data: 2004-04-03 09:24:46
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    Użytkownik "Jan Sobek" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Poszukuję przypadków błędów popełnianych przez bankomaty zarówno od strony
    > klienta jak i obsługi.Jeśli ktoś coś wie proszę o informację

    jakiś czas temu kolega wypłacał 200 zł i dostał 2x50zł

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2004-04-03 10:03:42
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > jakiś czas temu kolega wypłacał 200 zł i dostał 2x50zł

    to nic :)
    ja w bankomacie pko sa chcialem wyplacic 1200zl,
    no i mieli, mieli, i ze nie moze wydac (ale srodki sa!);
    no to ja mu 1100zl i znowu to samo;
    no to ja mu 1000zl;
    i mieli, mieli i nagle .....wyplaca mi w 20-zlotowkach :)))
    dostalem 50 x 20zl;
    beka! :)
    plik byl tak gruby, ze ledwo co udalo mi sie go wyjac
    z tej ciasnej szpary,
    ludzie co stali za mna gapili sie na mnie takim wzrokiem,
    jakbym byl jakim hakierem co wlasnie
    zhakowal bankomata :)

  • 9. Data: 2004-04-03 10:31:26
    Od: "TomaSz" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Q" <o...@g...gov.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > z tej ciasnej szpary,
    > ludzie co stali za mna gapili sie na mnie takim wzrokiem,

    hehe, a co by było gdyby bankomaty mogły wydawać 10tkami?;)

  • 10. Data: 2004-04-03 11:18:15
    Od: Deneb <d...@o...pl>

    Dnia 2004-04-03 12:31, Użytkownik TomaSz napisał:
    > Użytkownik "Q" <o...@g...gov.pl> napisał w wiadomości

    > hehe, a co by było gdyby bankomaty mogły wydawać 10tkami?;)

    Na szczęście nie wydają monet (1000 x 1 zł) :)