  • 11. Data: 2005-07-26 19:19:47
    Temat: Re: Bledny nr rachunku - pytanko
    Od: Marek Szapajko <f...@t...pbz>

    *Michał Dąbrowski* napisał(a):

    > Bardzo konstruktywna wypowiedz.

    http://wipos.p.lodz.pl/zylla/ut/banki.html. Nie jest tak prosto
    jak myślisz :)

    Marek Szapajko | http://www.szapajko.republika.pl | GG: 208353
    gpg --keyserver "hkp://subkeys.pgp.net" --search-keys 0x124BE225
    Fingerprint = 82D0 1E3F 7943 5557 5A49 CE33 5216 85CD 124B E225
    *Adres w nagłówku zakodowany w ROT13* Zażółć gęślą jaźń

  • 12. Data: 2005-07-26 19:27:10
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > zdarza sie, ze jeden klient robi innemu "niespodzianke". Oczywiscie
    > takie bledy sa korygowane.

    A to bardzo ciekawe. Mowisz ze bank samodzielnie koryguje prawidlowo
    wystawiony przelew ?

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 13. Data: 2005-07-26 20:42:26
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Michał Dąbrowski napisał(a):

    > Bardzo konstruktywna wypowiedz.

    Chłopie - wiedza kosztuje ;-) Nawet ta, ktorą można zdobyć za darmo.
    WIęc wybacz, że nie poświęciłem dwóch godzin, żeby skorygować nieomal
    każde Twoje zdanie.
    :-P

    M.

  • 14. Data: 2005-07-27 08:20:50
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Tue, 26 Jul 2005 19:19:47 +0000 (UTC), Marek Szapajko napisał(a):

    > http://wipos.p.lodz.pl/zylla/ut/banki.html. Nie jest tak prosto
    > jak myślisz :)

    Coz. Z matematycznego punktu widzenia dziala to dokladnie tak jak ja
    opisalem, uzywajac PROSTEGO przykladu. Nie opisywalem zasad konstrukcji
    numeru IBAN tylko udowadnialem koledze "trainer", ze nie mozna do tego
    samego numeru dopasowac wielu sum kontrolnych. Z wczytania sie w ten opis
    nic takiego nie wynika, a z mojego posta - jak najbardziej

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl

  • 15. Data: 2005-07-27 13:10:18
    Od: sidorowski <s...@i...pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > A to bardzo ciekawe. Mowisz ze bank samodzielnie koryguje prawidlowo
    > wystawiony przelew ?

    a gdzie tam samodzielnie. Wpłacający musi przesłac potwierdzenie
    dokonania wpłaty + wyjaśnienie.