  • 1. Data: 2003-02-21 11:28:06
    Temat: Blazek
    Od: "blazek" <b...@p...onet.pl>

    Mam pytanie do grupowiczów. Czy jakiekolwiek prawo reguluje stosowanie
    numerów I-BAN przez Banki (mam na myśli ustawę, rozporządzenie, lub umowę
    międzynarodową?)
    --
    pzdr.
    blazek

  • 2. Data: 2003-02-21 11:35:35
    Temat: Re: Blazek
    Od: s...@p...onet.pl

    O ile sie nie myle jest to akcja Zwiazku Bankow Polskich

  • 3. Data: 2003-02-21 11:54:13
    Temat: I-BAN
    Od: "blazek" <b...@p...onet.pl>

    A wynika z jakichś regulacji międzynarodowych? Słyszałem bowiem, że na
    wprowadzenie mają czas do końca roku?

    Blazek

  • 4. Data: 2003-02-21 12:00:46
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <s...@p...onet.pl>

    NBP wydal w tej sprawie zarzadzenie - jest na ich stronie lub zobacz linki i
    szczególy na
    www.ebanki.pl
    *** blad ***

  • 5. Data: 2003-02-21 12:02:34
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "blazek" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mam pytanie do grupowiczów. Czy jakiekolwiek prawo reguluje stosowanie
    > numerów I-BAN przez Banki (mam na myśli ustawę, rozporządzenie, lub umowę
    > międzynarodową?)

    Zarzadzenie Prezesa NBP.
    Z 2002r

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 6. Data: 2003-02-21 13:59:35
    Temat: Re: I-BAN
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "blazek"
    > A wynika z jakichś regulacji międzynarodowych? Słyszałem bowiem, że na
    > wprowadzenie mają czas do końca roku?

    jakbys sprawdzil na podanym ci linku www.ebanki.pl to nie zadawalbys
    dodatkowych pytan
    *** blad ***

  • 7. Data: 2003-02-24 07:12:51
    Od: "blazek" <b...@p...onet.pl>

    szkoda, że jesteś taki niemiły. powiedz lepiej, gdzie widziałeś tego linka?
    w wiadomości o 13.00, jak moje pytanie było wcześniej...?

    Użytkownik "blad" <b...@W...pl> > jakbys sprawdzil na podanym ci

  • 8. Data: 2003-02-24 10:23:02
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "blazek"
    > szkoda, że jesteś taki niemiły. powiedz lepiej, gdzie widziałeś tego
    linka?
    > w wiadomości o 13.00, jak moje pytanie było wcześniej...?

    Odpowiadaj za tekstem a nie przed i sprawdz ustawienia swojego zegara
    jak ja odpowiadalem to twoje ponowne pytanie ze zmienionym tematem nie bylo
    widoczne
    *** blad ***