  • Data: 2019-09-09 16:51:20
    Temat: Re: Bitfilar - alternatywa wobec PPK?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szymon <...@w...pl> writes:

    > A gdyby tak w blockchain widzieć potencjał rozwiązania? Przewidywane
    > przychody/zastosowanie, zaś Bitcoin w roli najbardziej rozpoznawalnej
    > marki dot. owej technologii?

    Technologia to zupełnie coś innego. Z podobnej technologii korzystają
    inne rozwiązania, niektóre zresztą dłużej niż BTC (choć być może nazwa
    "blockchain" nie była wtedy używana).

    > AG miał jeszcze apartamenty, samochody etc. Oczywiście to ułamek
    > całości zobowiązań.

    Dlatego napisałem też o innym majątku.
    Teraz wyobraź sobie, że AG byłby tylko wpisem do rejestru i nie miałby
    dokładnie nic - nawet prezesa, do którego można mieć pretensje.

    CDP ma majątek. Zarówno materialny jak i nie. Na ile rozsądnie jest to
    wyceniane to nie mam pojęcia.
    BTC nie ma żadnego majątku - niematerialnego także nie. Ma tylko stale
    rosnące koszty, które są pokrywane z nowych wpłat "akcjonariuszy".
    --
    Krzysztof Hałasa