  • Data: 2019-09-01 14:17:10
    Temat: Re: Bitfilar - alternatywa wobec PPK?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki.
    Bez taniego prądu chyba szkoda zawracać sobie głowę na dzień dzisiejszy.
    Tak jak pisałem sprzęt jestem w stanie ogarnąć i serwisować ale to chyba
    na emeryturze jak bardzo już bym się nudził ;-)
    Nad fotowoltaniką też myślałem ale trzeba by wydać 20 tyś. na instalację
    i liczyć na 50% dotacji. Liczyć bo może się okazać dostępny tylko
    preferencyjny kredyt.

    PS. Na bookmacherce ostatnio zaczynam wychodzić na zero bez inwestycji ;-)