  • Data: 2017-10-04 08:04:50
    Temat: Re: Bitcoin
    Od: "miumiu" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z czego nie zdaje sobie sprawy? Myślę, że każdy, kto zajmuje się
    > kopaniem bitcoinów wie, że idzie coraz ciężej, i coraz większa liczba kart
    > graficznych musi brać udział w takiej farmie :) Kopanie bitcoina na swoim
    > prywatnym komputerze za swój prywatny prąd jest już nieopłacalne.

    To tak jakby ktoś, postanowił rozłupać jak najdrobniej kamień, użył to dego
    młotka, prasy, wynajął walec i działo laserowe. Kosztowało go to fortunę. I
    teraz chce sprzedać ten proszek. Tylko komu i po co? Kogo to interesuje ile
    on zainwestował w rozdrobnienie tego kamienia? Ten bitcoin to taki proszek
    który jest nic nie wart.
    A to ze ma byc 21mln to żaden argumet. Jak jak narysuję sobie dwa unikalne
    banknoty nowej waluty, to znaczy że każdy jest wart połowę światowego
    majątku?
    Bitcoin to spekuła w czystej postaci. Na wykresie bitcoina mozna testować
    wszelkie hipotezy z zakresu spekulacji, psychologii tłumu, bo to spekulacja
    doskonała :) Jak każda spekuła pojdzie do jakiegoś momentu i nastąpi odwrót
    o 180stopni. Kto wyczai ten moment i wtedy sprzeda będzie bogaty. Kto kupi
    na tym piku straci wszystko :)