  • Data: 2017-10-02 10:07:44
    Temat: Re: Bitcoin
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-10-01, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Z czego nie zdaje sobie sprawy? Myślę, że każdy, kto zajmuje się
    > kopaniem bitcoinów wie, że idzie coraz ciężej, i coraz większa liczba
    > kart graficznych musi brać udział w takiej farmie :)

    Dla uściślenia: BTC to już się nie opłaca kopać na GPU.
    Używa się specjalizowanych układów (ASIC), np:
    https://shop.bitmain.com/antminer_s9_asic_bitcoin_mi
    ner.htm
    Na GPU jakbyś nie policzył, to nie opłaca się.

    Alternatywą jest kopanie innych walut na GPU (np. ETH, albo inne waluty które łatwiej
    się kopie) i sprzedawanie ich na giełdach za BTC.

    A ostatnio doszło do tego że rózne portale komercyjne [1] umieszczają javascript,
    który
    kopie walutę Monero na komputerach odwiedzających :) Takie "nie chcecie nam zapłacić
    za reklamę, to będziecie nam pomagać kopać" :)

    [1] Mignęło mi gdzieś, że np. robi to se.pl

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com