  • Data: 2017-12-30 22:29:09
    Temat: Re: Bilet MPK kartami
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cef pisze tak:

    > Czas zakupu i kwotę to ma z wykazu w autobusie

    nie po to ma terminal żeby grzebać w autobusie
    i przepychać się przez tłum.

    > ale jak odczytuje z przyłożenia numer karty?
    > Tak jak normalny terminal?

    no łazi z takim ekranikiem czerwone zielone

    > Wrocław to nie aż takie zadupie :-)
    > ale jeśli nie będzie innej opcji zakupu, to sorry Batory

    Miałem na myśli zadupie np Londynu jak Sidcup czy Dagenham ;)
    Gotówki kierowca nie przyjmuje. Karty Oyster nie ma gdzie doładować
    a czarni bracia wychodzą właśnie na wieczorny patrol.

    > A jak rozpozna uprawnionych do ulgowych - studentów czy uczniów?

    Nie rozpozna bo to spowolni ideę szybkiego płacenia. Być może ulgowi
    dostana rabat od systemu na koniec dnia obciążenie do banku. To beda
    sie jednak rejestrować na stronie MPK.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.