  • 11. Data: 2003-09-04 19:17:11
    Temat: Re: Bilans na TVN24
    Od: "Adik" <a...@i...pl>

    Carol wrote:
    > LOL!!!
    > Damian Kuraś był the best!!!
    > Biedach myślał że nie leci na żywo!
    > (sorry że na tej grupie ale nie mogłem się powstrzymać)

    ma to ktos nagrane?
    mozna gdzies to w sieci znalezc?

    --
    Adik "Dobry Bóg ustanowił granice ludzkiej mądrości,
    nie zakreślił natomiast granic jej głupocie

  • 12. Data: 2003-09-04 19:30:25
    Od: "Grzegorz" <g...@U...pl>

    Użytkownik "stach" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > to problemy ekonomiczne komentowane są jednostronnie w, opozycji do
    rządu
    > (bez dopuszczania do wypowiedzi przedstawicieli rządu). Patent na
    mądrość
    > w TVN24 maja też ekonomiści z banków "zagranicznych". To jest żenujące.
    > ,

    to ogladamy chyba jakies inne TVN'y24
    ale w odniesieniu do TVP to rzeczywiscie - za duzo tej opozycji!
    chwala nam i naszym kolegom! ch... precz!

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 13. Data: 2003-09-04 19:44:48
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Adik" <a...@i...pl> wrote in news:bj833m$bs1$1@news.onet.pl:

    /ciach.../

    > ma to ktos nagrane?
    > mozna gdzies to w sieci znalezc?

    Na pewno bedzie jutro-pojutrze czy za pare dni w "Lapu capu" na C+ :-)

    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 14. Data: 2003-09-04 20:18:38
    Od: "Adik" <a...@i...pl>

    Wojciech Skrzypinski wrote:
    > Na pewno bedzie jutro-pojutrze czy za pare dni w "Lapu capu" na C+ :-)

    a to Łapu-capu jeszcze istnieje?
    wydawalo mi sie ze juz tego nie ma.

  • 15. Data: 2003-09-04 20:42:42
    Od: "Carol" <x...@x...pl>

    > a to Łapu-capu jeszcze istnieje?
    > wydawalo mi sie ze juz tego nie ma.

    istnieje
    http://www.canalplus.pl/cgi-bin/canal/index/program/
    00000C&%B3apu%20capu
    leci codziennie tylko kto to nagra?
    i czy wogóle monitorują oni tvn24?!
    ja mam karte tv, ale nie mam niestety canal+ :-(

  • 16. Data: 2003-09-04 21:06:56
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 4 Sep 2003 19:15:41 +0000 (UTC), w <bj830s$fem$1@inews.gazeta.pl>, "stach"
    <b...@N...gazeta.pl> napisał(-a):

> [...]
    > (bez dopuszczania do wypowiedzi przedstawicieli rządu). Patent na mądrość
    > w TVN24 maja też ekonomiści z banków "zagranicznych". To jest żenujące.

    Chyba za dużo TVP lub pewnych lektur... możliwe też, że opozycja przechwyciła
    mój sygnał i go modyfikuje ;).

  • 17. Data: 2003-09-04 21:22:59
    Od: "PolQba" <p...@p...poczta.onet.pl>

    Carol (x...@x...pl) w wiadomości bj8843$nqg$...@t...webcorp.pl napisał:

> [...]
    > leci codziennie tylko kto to nagra?
    > i czy wogóle monitorują oni tvn24?!
    > ja mam karte tv, ale nie mam niestety canal+ :-
    jak ktos ma neostrade to na serwisie neostrada.pl daja co pewien czas nowe
    klapu capu

    --
    __ _
    / \|_\ /\ <p...@p...poczta.onet.pl> <http://neofaq.prv.pl/>

  • 18. Data: 2003-09-05 10:34:03
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "paulos23" <USUŃ_TOpaulos23@interia.pl> writes:

    > Cytuję z pamięci:
    >
    > Damian Kuraś: "Reuters poinformował że reszort..... NOŻ KURWA -
    > RESZORT....... " bardzo ładnie to powiedział z pięknym gestem rozłożenia rąk

    E, kiedyś to było:

    "... mać trwa. Przepraszam państwa. Trwa mać. BARDZO państwa
    przepraszam. MA TRWAĆ".

    Albo relacja sportowa:

    "... w biegu ćwierćfinajowym. Przepraszam. Ćwierćfiłajowym.
    Przepraszam. ćwierćfijan... ćwierćfiłaj... Przepraszam bardzo, państwo
    wiedzą, co chcę powiedzieć".

    MJ

  • 19. Data: 2003-09-09 20:39:20
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>