    From: knrdz <x...@t...cy>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bgzoptima 2,5% do 24.10, max 150k
    Date: Fri, 15 Jul 2016 17:35:54 +0200

    W dniu 15.07.2016 o 10:17, Kris pisze:

    > Przyjmując maks kwotę czyli 150tys różnica między "promocją" a nie promocją to ok
    70zł miesięcznie. Biorąc pod uwagę że żeby skorzystać z "promocji" trzeba środki na
    ok 2 tyg gdzieś(no własnie: gdzie i na jaki %) wycofać to nie bardzo widzę sens
    "ucieczek" i "powrotów" do Optimy. Zabawa dla zabawy tylko chyba bo zysk z tego żaden

    W imię zasad. "Tylko 70 zł miesięcznie" to przez cały okres jednej
    "promocji" ponad 200. Samej różnicy na oprocentowaniu. Jeśli więc nie
    wiesz gdzie przelać na 2 tygodnie, to podpowiem: gdziekolwiek, nawet na
    0 procent. Zwróci się po 3 tygodniach "promocyjnego" (czyli jedynego
    sensownego) oprocentowania pajaców od "misji oszczędzanie". Ja tym razem
    przelałem za późno, więc Optima gdy tylko wpłaci osad za te kilka dni
    lipca idzie do odstrzału.
    BTW, na 2.5 i tak bym prędko nie wrócił, w "Zośce Pro" Idea Banku ~91%
    oprocentowanych oszczędności daje 2.73%.