  • Data: 2004-12-11 09:41:59
    Temat: Re: Bezprowizyjne wpłaty do mBanku (10 wplatomatow)
    Od: Dentarg <d...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 10 Dec 2004 23:14:50 +0100, "Krzysztof K. Maj"
    <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org> wrote:

    >Szkoda tylko, że mBank robi tajemnicę z ich lokalizacji.
    >Link p.t. "Pełna lista bankomatów depozytowych" prowadzi na główną
    >stronę mBanku, podobnie zresztą jak link "Szczegółowa instrukcja obsługi
    >bankomatu depozytowego".

    Nie wiem czy to nowośc czy nie, ale wczoraj się dowiedziałem, że ma
    być mkiosk w Lublinie (w Tesco) - może nawet już jest. I że w
    przyszłości, w zależności od ruchu moga wrzutomat zrobić :)).

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com