  • 11. Data: 2002-10-31 21:34:03
    Temat: Re: Bezplatne bankomaty PKOBP/euronet juz od jutra !!!!! (Konserwacja)
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:1793.00000738.3dc1a0d3@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > To proste ;-))) najpierw muszą zrobić konserwację, bo im się ta
    > bombowa informacja nie zmieściła ;-))))
    Chyba faktycznie odrobinkę im zabrakło, bo prawie-prawie się zmieściło - już
    niesmiało wyziera:

    http://www.inteligo.pl/nowosci/news-one.php?id=108

    > Ps. No to zakładam kolejne konto... ;-))))))
    A nie miałaś??? ;P

  • 12. Data: 2002-10-31 22:38:39
    Temat: Re: Bezplatne bankomaty PKOBP/euronet juz od jutra !!!!!
    Od: "Piotr" <n...@p...USUNSPAM.com>

    "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote in message
    > No to mamy interface do bankomatow PKOBP za 0,99zl/mc ;-)) To mi sie
    podoba
    > ;-)

    jeszcze tylko ubezpieczenie do karty inteligo i rzeczywiście będzie to
    niezły zestaw...

    tylko jeśli ktoś ma konto w PKOBP i mBanku to ma dokładnie to samo +
    ubezpieczenie kart
    tyle, że musi dwa plastiki nosić w kieszenie, a nie jeden

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 13. Data: 2002-10-31 22:43:46
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Oct 31, 2002 at 11:38:39PM +0100, Piotr wrote:

    > tylko jeśli ktoś ma konto w PKOBP i mBanku to ma dokładnie to samo +
    > ubezpieczenie kart
    > tyle, że musi dwa plastiki nosić w kieszenie, a nie jeden

    Co czasem zle nie jest, zwlaszcza jak jeden system odmawia
    posluszenstwa. Gorzej, bo jak ktos ma mniej kasy to musi ja dzielic na
    oba banki, ale co kto lubi (ja bym wolal dzielic).

    --

    --w

  • 14. Data: 2002-10-31 22:44:01
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    31 Oct 02 20:01, k...@p...onet.pl pisal do All:

    k> Co tu pisac - www.pkobp.pl !!!
    k> dziekuje pko bp.

    k> mBank co ty na to ?????

    bezpłatne wypłaty z bankomatów BRE :)))

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 15. Data: 2002-11-01 17:25:54
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (31 Oct 2002 20:01:53 +0100),
    k...@p...onet.pl był(a) napisał(a):

    >Co tu pisac - www.pkobp.pl !!!
    >dziekuje pko bp.
    >mBank co ty na to ?????

    No jak co? Euronety za darmo miał już daaaawno... No gorzej z
    bankomatami PKOBPSA, ale tu ciężko przeskoczyć, skoro BRE nie ma
    bankomatów... A poza tym -- czy to aby stan stabilny? Możliwe, że
    kolejny chwyt promocyjny?

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert

  • 16. Data: 2002-11-01 17:33:43
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Nov 01, 2002 at 06:25:54PM +0100, Tristan Alder wrote:

> [...]
    > bankomatami PKOBPSA, ale tu ciężko przeskoczyć, skoro BRE nie ma
    > bankomatów... A poza tym -- czy to aby stan stabilny? Możliwe, że

    Czy wszyscy czytali te informacje do konca? To jest promocja na czas
    do odwolania ;-)

    --

    --w

  • 17. Data: 2002-11-01 17:59:19
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Czy wszyscy czytali te informacje do konca? To jest promocja na czas
    > do odwolania ;-)

    Wlasnie:
    "Obniżki opłat są wynikiem zmiany banku prowadzącego konto Inteligo i
    zostały wprowadzane w formie promocji obowiązującej od 1 listopada 2002 r.
    do odwołania".

    Mnie to przypomina promocje citka (w podejsciu do klienta inteligo tez
    przypomina citi -byle tylko naciagnac) z przelewami za free, tylko dlatego
    ze nie mogli sobie poradzic z rozpoznawaniem wlasnego banku przy przelewach
    do BHW ;-). Teraz pewnie jest podobnie w Inteligo, tylko z bankomatami ;-)
    Ciekaw jestem czy skonczy sie to wieczna promocja (jak w citi), czy
    pazernosc jednak przewazy ;-)) Obawiam sie ze to drugie...
    Zapomnialem powiedziec, ze zanim wprowadza oplaty bedzie oczywiscie duuuuuza
    kampania reklamowa ;-)) A pozniej... ponowne masowe zamykanie kont ? ;-)))

    Witek

  • 18. Data: 2002-11-02 08:01:31
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 1 Nov 2002 18:59:19 +0100), "Witek"
    <w...@p...onet.fi> był(a) napisał(a):

    >Wlasnie:
    >"Obniżki opłat są wynikiem zmiany banku prowadzącego konto Inteligo i
    >zostały wprowadzane w formie promocji obowiązującej od 1 listopada 2002 r.
    >do odwołania".

    Hmm... W FAQ znalazłem:

    ,,Dodatkowo, w ramach promocji związanej z przejęciem obsługi kont
    Inteligo przez PKO Bank Polski, wszyscy posiadacze kont Inteligo będą
    mogli skorzystać z bezpłatnych wypłat gotówki w bankomatach PKO Banku
    Polskiego i sieci Euronet oraz bezpłatnych wpłat gotówkowych w
    placówkach Banku''...

    Czyli sami piszą, że promocja i za chwilę może jej przecież nie być
    :-(

  • 19. Data: 2002-11-02 08:18:38
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Czy wszyscy czytali te informacje do konca? To jest promocja na czas
    > do odwolania ;-)

    Zwróc uwagę skąd promocja. TOiP inteligo stanie się częścią ogólnej TOiP PKO
    BP SA. Na razie do tego jeszcze nie doszli - a żeby nie robić jeszcze
    większego bałaganu ze zmianą TOiP - wykorzystali najprostszą metoę -
    promocję do oddwołania. Przy czym obstawiam, że odwołanie nastąpi w momencie
    wprowadzenia TOiP inteligo do PKO.

    Gdyby już po wprowadzeniu dalej w TOiP była opłata i promocja - to jest
    powód do niepokoju.

    Jednak wydaje mi się, że ostatecznie bezprowizyjne będą PKO, a Euronetowe
    chyba jednak nie... Takie mam przeczucia...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 20. Data: 2002-11-02 08:23:51
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aq01rq$ml1$3@news.onet.pl, Wojciech Nawara wrote:

    > Jednak wydaje mi się, że ostatecznie bezprowizyjne będą PKO, a
    > Euronetowe chyba jednak nie... Takie mam przeczucia...

    Pewnie tak by było na pewno, gdyby nie to, że ich główny konkurent, Pekao
    SA, ma mieć Euronety za darmo. Myślę, że to istotny argument dla utrzymania
    Euronetów i uczynienia ich bezpłatnymi dla wszystkich klientów PKO BP.