    Date: Sat, 05 Apr 2014 13:24:52 +0200
    From: cef <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bezpłatna kredytówka (nie KiS)

    W dniu 2014-04-05 09:53, xbartx pisze:

    > No ale to są też takie obiegowe mity, ten sposób załatwiania reklamacji,
    > bo nawet w najlepszym banku możesz trafić tak, że załatwienie reklamacji
    > to będzie koszmar.

    Może nieszczęśliwie się wyraziłem, bo sposób załatwienia faktycznie może
    się trafić różny.
    Miałem na myśli bardziej tryb czyli to, co jest istotą KK. Miałem raptem
    trzy reklamacje kartowe w ciągu ostatnich kilkunastu lat, a robię
    kilkadziesiąt transakcji miesięcznie więc nie mam jakichś doświadczeń,
    które by mnie skłaniały do szczególnego zwracania uwagi własnie na tę
    cechę karty. I powiem szczerze, że przy jednej reklamacji wypadło to
    tak, że te kilkadziesiąt złotych musiałem normalnie spłacić zanim sprawa
    się wyjaśniła.
    Oczywiście dopóki nie trafi się jakiś superfraud na moje konto, to jest
    to tylko
    jak piszesz zbędny gadżet, ale ja po prostu wolę, żeby do czasu
    rozpatrzenia reklamacji
    sporna kwota nie musiała być spłacana - także dlatego, że zazwyczaj jest
    to jakaś transakcja z odległego kraju i wyjaśnianie trwa.
    Na dzień dzisiejszy tylko żubrzyk miał to gwarantowane w regulaminie,
    ale karty w tym banku na razie nie mogę wziąć ze względów ideologicznych :-)
    I masz jakąś tam rację, że nie zwraca się na coś tam uwagi bo obecnie
    używam karty Millennium, która ani nie gwarantuje uznania rachunku karty
    kwotą sporną, ani nie jest tania (bo zwolnienie znikło) - ale jest ładna.