  • Data: 2016-01-17 11:35:35
    Temat: Re: Bezpłatna karta KREDYTOWA
    Od: xbartx <x...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.01.2016 o 13:31, r...@k...pl pisze:
    > Miałem w Polbanku - była niezła, zwłaszcza zagranicą.
    > Ale zmienili warunki na jakieś chore -- zamknąłem.
    >
    > Mam też drugą Keep It Simple. Była też OK, zagraniczne transakcje też były
    > chyba w porządku, no i była na pasek przez co szybko się płaciło. :)
    >
    > Teraz dostałem wznowioną kartę i są same problemy - Paypal nie działa,
    > zagranicą też musiałem biegać do bankomatu z drugą kartą. Odpowiedzi dostaję od
    > Open-automatów (nawet nie są na temat).
    >
    > PS. Podobno wznowione KiS-y miały być z Mastercarda? No cóż, dostałem Visę...

    Ja bym się cieszył na Twoim miejscu, że dostałeś VISA, bo o ile dobrze
    pamiętam w Getin i klonach właśnie VISA jest przeliczana bezpośrednio z
    danej waluty na PLN po kursie VISA bez żadnych dodatkowych procentów i
    marży ze strony banku. Masz więc to o co pytasz w kieszeni ;)
    Co do tych problemów o których wspominasz to nie wiem ale wydaje mi się,
    że możesz je spokojnie jakoś spróbować wyjaśnić.

    Xenocide