eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBezpieczeństwo kart kredytowych w Citi i innego tego typu karty › Re: Bezpieczeństwo kart kredytowych w Citi i innego tego typu karty
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bezpieczeństwo kart kredytowych w Citi i innego tego typu karty
    From: W <w...@w...pl>
    Date: 07 Feb 2016 12:18:17 GMT

    Imka wystukał, co następuje:

    > Zamazać/wydrapać i zapamiętać CVV2, a jak się nie robi zakupów w necie
    > to nawet zapamiętanie jest niekonieczne.

    Chyba ktoś kiedyś na grupie wspominał, że zamazanie/zdrapanie CVV2 to
    ingerencja w kartę, która rzekomo miałaby być zabroniona...

    > Ktoś (znowu poza Amazonem) nie żąda CVV2 przy zakupach?

    A nie, CVV2 to już chyba wszyscy ;-)

    > No i istnieje jeszcze zastrzeżenie skradzionej karty :)
    > Oczywiście, trzeba się zorientować że się zostało okradzionym i
    > poinformować o tym bank.
    > Jakoś nie wyobrażam sobie żeby mi to zabrało więcej czasu niż godzinę
    > od kradzieży, a bank daje na to trzy dni ;->

    To jest właśnie zabawne, bo (tylko ja?) nie sprawdzam na przykłąd co dzień
    czy mam kartę tylko najczęściej ortientujuę się, że na przykład nie mam
    portfela jak potrzebuję z niego skorzystać ;-)