  • Data: 2005-03-09 12:04:55
    Temat: Re: Bezgotówkowa operacja KK potraktowana jako gotówkowa
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora

    Glenn napisał(a):

    > Owszem - po obejrzeniu slipa. Mam takie "zboczenie", że czytam co
    > potwierdzam - niezależnie, czy podpisem, czy PINem. Ty nie?

    tyle, że ten slip który został wydrukowany przed wbiciem PINu AFAIK nie
    jest przeznaczony dla klienta i teoretycznie nie powinnaś go dostać
    nawet do wglądu (inaczej - wydaje mi się, że nie ma formalnych podstaw
    aby zażądać od sprzedawcy aby klientowi go pokazał)

    na PinPadzie pojawia się kwota (pytanie - czy zawsze), ale nadal nie ma
    możliwości sprawdzenia czy to gotówka czy bezgotówka. :-)