  • Data: 2005-03-09 12:22:12
    Temat: Re: Bezgotówkowa operacja KK potraktowana jako gotówkowa
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Nawara wrote:

    > Dlatego pisałem, że nie jestem pewien... tak mi się wydaje... I w
    > sumie mogę mieć rację, że tak mi się po prostu wydaje. ;-)

    Wszystkich kart nie sprawdzałam i nie upieram się przy swoim, ale prawdę
    mówiąc nie ma to dla mnie znaczenia z powodów, które już podałam. Gdyby
    sprzedawca odmówił mi obejrzenia slipa PRZED zatwiedzeniem transakcji, to
    bym jej po prostu nie zatwierdziła. Zdaję sobie sprawę, że ktoś mógł czegoś
    nie doczytać, nie dopilnować, nie zauważyć etc. i jest rozgoryczony, że
    zobaczył na wyciągu z kredytówki transakcję gotówkową, ale IMO nie oznacza
    to, że ktoś go "oszukał" .

    przyszłość/ Woody Allen