  • 21. Data: 2013-04-06 15:09:55
    Temat: Re: Bezgotowkowa biedronka - LOL
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    xbartx wrote:

    > No tak ale jaki realny zysk da w tym przypadku prepaid nad gotówką?

    koszty obslugi gotowki plus kasa na koncie jeszcze przed zakupem towarow.

  • 22. Data: 2013-04-06 15:32:36
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 06 Apr 2013 01:18:35 +0200, Rafał "SP" Gil wrote:

    > Grupie docelowej ? Biedakom w większości ...

    Może wysciub nos na swiat i sprawdz jak tam teraz jest?

    > No jak wypłacisz stówkę czy pięćdziesiątkę - to ją wydasz. Kartą
    > zapłacisz za to co potrzebujesz 13 PLN ...

    A IMO jest tak, ze jak masz 20zl, to uwazasz co kupujesz, zeby nie
    przekroczyc tych 2 dych. Jak masz karte, to skonczysz w kasie z kwota
    2-3x wyzsza. (zakladajac, ze na koncie jest wiecej niz te 20zl ;-))
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 23. Data: 2013-04-06 18:53:26
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-04-06 15:01, Kris pisze:

    > W moim mieście Lidl jest jeden i to na obrzeżach. Biedronek jest 6 z czego 4 w
    centrum.
    > Ktoś tam wyżej pisze że w Biedronkach lupują emerytki. Ten ktoś chyba nigdy nie był
    w Biedronce.
    Ja do Biedronki mam 150m i z racji tego jest to mój "podstawowy"
    sklep. I muszę przyznać
    że od dłuższego czasu jakość produktów w Biedrobnie jest wysoka.
    > Brakowało mi właściwie tylko możliwości płacenia kartą.
    > Teraz raczej instytucje finasowe ustawią się w kolejce do Biedronki;)
    > Alior juz podchody robi, Skoki stawiają tam masowo swoje bankomaty itp

    Jestem o tyle zainteresowany, że również jest to mój najbliższy
    "większy" sklep
    w którym jednak zakupy robię dość sporadycznie. Częściej kupuje tam
    małżonka.
    Po drodze z pracy mam choćby Lidla czy Real, więc mam wybór :)
    Osobiście nie lubię płacić gotówką i upychać później miedziaków po
    portfelu,
    więc unikam Biedrony jeśli tylko mogę, aczkolwiek czasami czegoś
    po prostu zabraknie w ostatniej chwili ;)
    Co do cen i jakości towaru, właściwie mogę postawić znak równości z Lidlem
    Jako dodatkowy minus - w mojej biedronie jest ciasnota, dodatkowo jakiś
    debil przy ostatnim remoncie zlikwidował kasy z długim podajnikiem
    taśmowym, tak że teraz następny klient nie ma gdzie koszyka wypakować, i
    obsługa czasowo jest jeszcze dłuższa. Jakieś 2-3 tyg. temu postawili
    bankomat - Euronet.
    Pomimo że jestem dość otwarty na nowe technologie, instalacja aplikacji
    w tel.
    sprzężonej z rachunkiem w WBK tylko by zaplacic bezgot. w Stonce,
    wydaje mi się zbędnym zawracaniem dupy i raczej w to nie pójdę
    - no ale nie zarzekam sie jak żaba błota - zobaczymy co sie z tego
    wykluje :)

  • 24. Data: 2013-04-06 19:37:29
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    ""Rafał \"SP\" Gil"" ...

    > Grupie docelowej ? Biedakom w większości ...

    Nie mierz wszystkich swoja miara.

    PS:
    Czsami robie zakupy w B. i biedakow nie widze.
    Ot, zwykli mieszkancy z bliskiej okolicy.

    PPS:
    Aktualnie za zalozenie konta w BZWBK dostajesz (co najmniej) 700zl.

    --
    T.F.

  • 25. Data: 2013-04-07 07:38:04
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 06 Apr 2013 08:09:55 -0500, witek napisał(a):

    > koszty obslugi gotowki plus kasa na koncie jeszcze przed zakupem
    > towarow.

    Koszt obsługi gotówki? No przecież było to już wałkowane nie raz - koszt
    obsługi gotówki w Biedronce to 0,3 - 0,4 % a kartą 1,7 % więc gdzie jest
    ten zysk? Kasa na czyim koncie przed zakupem?

    --
    xbartx

  • 26. Data: 2013-04-07 07:45:09
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 06 Apr 2013 18:53:26 +0200, Waldek napisał(a):

    > Jestem o tyle zainteresowany, że również jest to mój najbliższy
    > "większy" sklep w którym jednak zakupy robię dość sporadycznie.

    A powiedz kto nie ma blisko do Biedronki w tym kraju? ;)

> [...]
    > wydaje mi się zbędnym zawracaniem dupy i raczej w to nie pójdę - no ale
    > nie zarzekam sie jak żaba błota - zobaczymy co sie z tego wykluje :)

    Już o tym kiedyś pisałem. Te bankomaty to jest kolejna szpilka dla
    banków. Zazwyczaj jest to euronet (a jak pisze wyżej kolega również
    SKOKi), więc aktualnie banki co najwyżej tracą pod biedronką na prowizji
    za wypłatę z bankomatu pieniędzy przez swoich klientów. Aktualnie aby
    ominąć karty i ich prowizje jedynym logicznym wyjściem jest telefon z
    racji tego, że każdy go zawsze przy sobie ma. To że jest to na razie
    uciążliwe/skomplikowane to fakt, zgoda, ale za rok - dwa będzie to już
    pewnie standard.

    --
    xbartx

  • 27. Data: 2013-04-08 01:44:15
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-04-07 07:45, xbartx pisze:
> [...]
    > racji tego, że każdy go zawsze przy sobie ma. To że jest to na razie
    > uciążliwe/skomplikowane to fakt, zgoda, ale za rok - dwa będzie to już

    Ano pożyjemy - zobaczymy ;)
    - o ile usenet przezyje jeszcze 2 lata, bo jest coraz gorzej z serwerami :>

  • 28. Data: 2013-04-08 03:38:23
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <kjnm1m$3of$1@node2.news.atman.pl>,
    "RafaŠŠ \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:

    > Zdaje się, że realnym bonusem są zakurwiście niskie ceny w
    > biedzie ... w tym rzecz ...

    E, nie rozumiem kolegi.
    Co do marketow to mam kolo siebie Tesco Express i Carefour Express
    (znaczy te male). Rok temu wybudowano Biedronke.
    Ceny mniej wiecej podobne, ale w Biedronce asortyment bardziej
    zroznicowany i jakosc produktow lepsza. Carefour jest posrodku.
    Najgorzej widze to Tesco.

    No i mam do Biedronki ze 100 metrow blizej. W rezultacie - glownie u
    nich robie zakupy. Najwiekszy problem z punktu widzenia klienta to ta
    gotowkowosc wlasnie.
    --
    TA

  • 29. Data: 2013-04-08 03:41:56
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <kjnjjg$mmn$1@node1.news.atman.pl>, Waldek <m...@n...dam>
    wrote:

    > IMO kogoś tam zdrowo porypało jeśli sądzi że to się przyjmie
    > Już widzę te tłumy zwłaszcza osób starszych walące do WBK aby założyć
    > konto do płatności w Biednej-Bronce i machajace smarkofonem z fifi przy
    > kasie :D
    > - juz pani podam kod, tylko okulary znajde - ROTFL
    Chyba ciebie zdowo porypalo.
    Jakbys kiedys zaszedl do Biedronki to bys zobaczyl ze emeryci wcale nie
    stanowia tam jakiejs wiekszosci.
    No i nie rozumiem skad twoje przeswiadczenie ze osoby starsze nie
    posluguja sie kartami platniczymi.
    --
    TA

  • 30. Data: 2013-04-08 03:45:26
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <kjnm5b$3of$2@node2.news.atman.pl>,
    "RafaŠŠ \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:

    > Grupie docelowej ? Biedakom w większości ...
    Skad to przeswiadczenie?

    > No jak wypłacisz stówkę czy pięćdziesiątkę - to ją wydasz. Kartą
    > zapłacisz za to co potrzebujesz 13 PLN ...

    Naprawdę jak masz stowke czy piecdziesiatke to nie mozesz powstrzymac
    sie od kupowania? Jak dziecko?
    Albo chodzisz po sklepie z kalulatorem i drobiazgowo wstukujesz ceny
    zeby ci wyszlo 50 albo 100?
    LOL
    --
    TA