  • 1. Data: 2002-01-02 11:39:56
    Temat: pytanie o przyznawanie VC
    Od: "Marcin Delimedjac" <d...@p...onet.pl>

    Witam!

    mam pytani czy sa jakies banki ktore przynaja mi VC na koncie osobistym w
    momencie kiedy wplywy na to konto beda przekazywaniem srodkow z mojego konta
    firmowego?
    czy jest taka mozliwosc?

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2002-01-02 12:09:02
    Temat: Re: pytanie o przyznawanie VC
    Od: "blad" <b...@i...net.pl>

    Użytkownik "Marcin Delimedjac"
    > mam pytani czy sa jakies banki ktore przynaja mi VC na koncie osobistym w
    > momencie kiedy wplywy na to konto beda przekazywaniem srodkow z mojego
> [...]

    kiedys banki chcialy miec wplywy od pracodawcy, ale teraz juz wiekszosc nie
    stawia tego waunku. Standardem jest zasada ze jesli przez 3 miesiace
    pieniadze wplywaja przelewem regularnie tak jak mowiles to karte mozesz
    dostac.
    Tak jest np. w Fortisie, a w BPH to dali mi VC juz po pierwszym wplywie bez
    zadnych papierkow o zatrudnieniu
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-01-03 15:15:44
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Marcin Delimedjac" <d...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > mam pytani czy sa jakies banki ktore przynaja mi VC na koncie osobistym w
    > momencie kiedy wplywy na to konto beda przekazywaniem srodkow z mojego

    Ustaw tytuł przelewu np "Wynagrodzenie" i już.

    K. Kowalski