  • 1. Data: 2002-01-02 11:28:30
    Temat: Re: IBAN
    Od: Mariusz A. Jasiński <m...@p...onet.pl>

    w...@p...onet.pl wrote:

    > www.ebanki.pl/zasoby/nrb.html#pliki
    > Mam wrażenie, że było to w którymś z podanych tam plików, ale nie wiem w którym.

    w tym drugim pliku :)
    International Bank Account Number, EBS 204 version 3(ECBS)

    MJ

  • 2. Data: 2002-01-02 12:02:34
    Od: "Mietek Pietras" <m...@w...home.pl>

    Użytkownik "Mariusz A. Jasiński" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:3C32EEDE.812F8F3D@pro.onet.pl...
    w...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    którym.

    w tym drugim pliku :)
    International Bank Account Number, EBS 204 version 3(ECBS)

    -------------------
    *
    Faktycznie, przyznaje to p. Jasinskiemu, pelna odpowiedz na zadane pytanie
    znajduje sie w ww. europejskim standardzie bankowym (EBS) - dokumencie
    autorstwa Europejskiego Komitetu Standardow Bankowych. Norma podana przeze
    mnie podaje tylko definicje m.in. systemu obliczania modulo 97-10. Wydawalo
    mi sie, nieslusznie, ze jest ona wazniejsza od zrodel, ktore sie tylko na
    nia powoluja. Przepraszam za dezinformacje.
    Nie zmienia to faktu, podtrzymuje to nadal, ze jak na razie marny jest
    dostep do zrodlowych dokumentow dotyczacych polskiej bankowosci i strona
    www.ebanki.pl jest chyba jedynym, chlubnym wyjatkiem.
    M.

  • 3. Data: 2002-01-02 12:49:48
    Od: Mariusz A. Jasiński <m...@p...onet.pl>

    Mietek Pietras wrote:

    > Nie zmienia to faktu, podtrzymuje to nadal, ze jak na razie marny jest
    > dostep do zrodlowych dokumentow dotyczacych polskiej bankowosci i strona

    to jeszcze dodam że szybkie wejście do wszystkich dostępnych
    dokumentow zrodlowych na eBanki jest przez
    http://www.ebanki.pl/pliki/

    MJ