  • Data: 2002-01-03 16:53:26
    Temat: Re: Bez marmurka ani rusz
    Od: m...@m...uni.lodz.pl (Krzysztof Miodek) szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 3 Jan 2002 15:23:33 +0100, Tomasz Nowicki napisał(a):

    >Tak a propos notariuszy - w moim przypadku pani spisala akt, strony
    >podpisaly, a nastepnie zgodnie udaly sie dobanku, gdzie dokonano wplaty. Po
    >powrocie z banku pani notariusz obejrzala dowod wplaty, odpytala strony czy
    >wszystko ok i wydala odpisy aktu. O liczeniu pieniedzy nawet mowy nie bylo

    No to ja chyba dziwnie kupowałem mieszkanie.
    Akt notarialny został podpisany przez wszystkie strony łącznie z
    notariuszem, podaliśmy sobie ręce i rozeszliśmy do domów.
    A kilka dni później (to znaczy w następnym dniu roboczym) poszedłem z aktem
    do banku, w którym brałem kredyt, wypisałem przelew i tyle.
    Pare dni później tylko zadzwoniłem do sprzedającego z pytaniem, czy przelew
    doszedł. I był to zwykły człowiek, nie związany z bankowością, w średnim
    wieku.
    W życiu by mi nie przyszło do głowy, żeby z taką gotówką biegać po mieście!

    Krzysztof Miodek

    University of Lodz | "Never trust a computer you can lift"
    m...@m...uni.lodz.pl | IBM Emerging Markets Program speaker
    http://www.miodek.math.uni.lodz.pl/