  • Data: 2002-01-03 10:56:58
    Temat: Re: Bez marmurka ani rusz
    Od: Mariusz A. Jasiński <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan Alder wrote:

    > Znów korzystasz z uslug marmurka, więcej, zakładasz w nim konto. o tym
    > pisałem, że bez marmurka ani rusz!

    ja też uważam, że lepiej korzystać głównie z marmurka,
    a wirtualny tylko na dodatek, po prostu mniej
    będzie miał człowiek problemów

    ale mówić że bez marmurka ani rusz to przesada,
    są ludzie którym tylko inteligo wystarcza i są
    w stanie wszystko za jego pomocą załatwić - po prostu
    takie potrzeby, przy sprzyjających okolicznościach
    (wyjaśniałem to jak - w innym miejscu wątku) nawet
    mieszkanie da się kupić z wykorzystaniem Inteligo

    MJ