    From: Jozef Zbrodel <j...@i...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bez marmurka ani rusz
    Date: Thu, 03 Jan 2002 11:37:22 +0100
    Sender: j...@p...onet.pl@195.94.199.10

    Tristan Alder wrote:

    > Niestety jest. Moja teściowa ma butik i w ogóle wszystko leci gotówką,
    > a konto za 30zł utrzymuje skuli Legalnej Mafi Zus(tm) oraz Urzędu
    > Skarbowego...

    No to mBank faktycznie się nie nadaje. Ale trudno mówić że mBank nie
    nadaje się do "typowych" zastosowań, bo IMHO Twoje są nietypowe.
    Profil użytkownika banku wirtualnego to człowiek zatrudniony na
    etacie, otrzymujący pensję przelewem, korzystający z kart płatniczych
    i wyciągajacy gotówkę na drobne wydatki. To chyba nie są "specyficzne
    zastosowania". Natomiast jak ktos musi operować gotówką - no to
    marmury przeca prosperują w najlepsze. ;-)

    No ale tysiąc wyciągniesz ;-))

    --
    Pzdr
    J. [WaWa]