  • Data: 2002-01-02 21:21:14
    Temat: Re: Bez marmurka ani rusz
    Od: j...@f...onet.pl (J.F.) szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 31 Dec 2001 16:59:07 +0100, Tristan Alder wrote:

    >No to już podpada pod kryminał, jest załatwiane urzędowo i w obecności
    >notariusza i takie działanie jest już wybitnym przestępstwem z
    >dowodami.

    Jest - tylko ze konczy sie tak ze Ty nie masz ani pieniedzy, ani
    mieszkania, a jego nie ma :-)

    Niewiem czy jeszcze nie mozna przekretu zrobic z kredytem na hipoteke.

    >A podanie fałszywego konta można łatwo zrzucić na moją pomyłkę...

    konto wpisuje sie w umowe.

    >Albo powie, że ja mu przelałem w geście przyjaźni, prawda?
    >I ładnie opłaci podatek od darowizny :-)

    O nie - doniesie do urzedu skarbowego, bo podatek placi darczynca :-)

    Tyle ze platnosc gotowka nie rozwiazuje problemow - mozna zaczekac na
    sprzedajacego przy wyjsciu, albo na kupujacego przy wejsciu do
    notariusza :-)

    J.