    From: "pablos" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Belka czyli "prawdziwe klamstwa" - OT
    Date: Tue, 5 Feb 2002 12:21:23 +0100

    > Jesli uwazasz ze zysk panstwa ze 100 pielegniarek jest taki sam jak ze
    > 100 dyrektorow bankow to chyba masz problemy z rzeczywistoscia.

    śmieszne jest to, że ten zysk Państwa ze 100 dyrektorów może być mniejszy
    niż ze 100 pielęgniarek !!!

    wszystkie znane mi osoby o dużych dochodach budowały domy (ulga budowlana)
    korzystały z usług spejcalistów (doradców podatkowych) itp operacje których
    biedna pielęgniarka raczej nie zrobi

    nie twierdzę bynajmniej że nie masz racji, dlatego przydałoby się dotrzeć do
    źródła które realnie pokazuje jak wyglądają wpływy z podatków w
    poszczególnych stawkach procentowych, poszukam może na stronie MF coś znajdę