    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bankructwo panstwa.
    Date: Fri, 29 Mar 2013 08:39:21 +0100

    <z...@g...com> f...@g...co

    : Dla mnie "rozwiniety socjal" to głównie hodowla nierobów
    : i cwaniaków, ale może inaczej definiujemy to pojęcie. Nie
    : słyszałem tez o wyjściu z kryzysu za pomocą socjalu. Owszem,
    : prace publiczne, bezzwrotne pożyczki zagraniczne, ale nie socjal.

    Socjal, socjal, über alles!!! Najlepiej, gdy to socjal patriotyczny -- narodowy! ;)

    Mnie kurwa Ojczyzna okradła z mojej młodości, wepchnęła do szamba
    Ozorowskiego, z którego trudno wydostać się, zaś nieudaczników
    rzeczywistych wspiera na wiele sposobów!!! Prawdą staje się tylko
    to, co zatwierdzi biskup, zaś wszystko inne jest uważane powszechnie
    za kłamstwo, choćby fakty (dokumenty przykładowo) mówiły inaczej...

    Niech żyje socjal!!! Andrzej Lepper chciał dawać kredyty młodym
    ludziom a inny rolnik (Waldemar Pawlak) chciał umarzania kredytów
    przez państwo. W połączeniu -- mamy ideał!!! ;) Jakie to szczęście,
    że Andrzej Lepper... Hm... No... Że program Leppera uległ zawieszeniu się. ;)

    -=-

    Gówno wskazane przez biskupa otrzymuje kredyt, zatrudnia ludzi mądrych,
    którym jednak biskup nie udzielił kredytu, gnębi ich, narzuca im swoją
    głupotę, marnuje zdolności tych ludzi i ma jakieś mierne efekty, które
    Kościół nakazuje uważać za zdumiewająco dobre!!!

    Osrańcze Ozorowski -- jedni z piasku zbudują pałace,
    innym zaś można dawać bezskutecznie miliony...

    Bez mojej pomocy rodzina firma (błogosławiona przez samego wielkiego JPII)
    z 10 kpln (tyle naprawdę zarabiała, gdy wiosną 2001 roku, na wniosek prałata
    Stanisława Rabiczko, zostałem skazany na powolne umieranie) dziennie stoczyła
    się niemal donikąd pomimo pomocy Kościoła. :) (głownie wyniszczania mnie)

    Tak w praktyce wygląda socjal.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'