    From: Heraklit <r...@f...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bankructwo panstwa.
    Date: Thu, 28 Mar 2013 16:04:27 +0100
    Sender: Heraklit <>

    Był sobie taki dzień: 28 marzec (czwartek), gdy o godzinie 3:18 *Eneuel
    Leszek Ciszewski* naskrobał(a):

    > Mnie dynda koło mej dupy państwo polskie. Szybko nauczę się
    > języka niemieckiego czy rosyjskiego, jeśli taka będzie potrzeba.
    > Szybko tez pogodzę się z innymi kulturami -- od zawsze lubiłem
    > inne kultury i nie czułem się źle na ,,obczyźnie''. Chcę tylko
    > tego, aby mi pozwolono żyć, zarabiać pieniądze bez ,,zdrowaś
    > maryjo'' i aby mi nie rabowano moich pieniędzy w myśl ww.
    > ,,zdrowaś maryjo''...

    Amen. Tylko czasem mi żal tych głupców, którzy jak się teraz okazuje nie
    wiadomo po co oddali życie, zdrowie dla idei wolnej Polski, mitu
    ojczyzny, nic nie wartej tradycji. Tak panie Herbert, bzdury pan piszesz
    w Przesłaniu pana Cogito...

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2013-03-28 15:55:48