  • 41. Data: 2004-01-08 18:41:21
    Temat: Re: Bankowy prezencik ?
    Od: "cujanek" <c...@g...pl>

    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał(a):

    > Tak się zakrztusiłem z wrażenia, że mało co się nie udusiłem.
    > :-D

    Chwała Najwyższemu, bo takie samobójstwo, i to bez powodu???

    > Przecież na karcie jest, kurde, 'szczałka'...

    Przecież napisałżem: "wkładałem prawidłowo", nie!?
    (A 'szczałkę' to jeszcze widzę, mimo że noszę +5. Ty zaś mimo, że okularów
    jeszcze nie nosisz - to dwóch słow tekstu nie potrafisz dojrzeć ;) )

  • 42. Data: 2004-01-08 18:47:05
    Od: "cyjanek" <c...@g...pl>

    Glenn <g...@g...pl> napisał(a):

    > A kartka z życzeniami to pies ;-)))) ???

    No, niech tam, może być i kartka. Ale to dopiero za 11mcy, tj. na najbiższe
    ŚBN ;-)

  • 43. Data: 2004-01-08 18:49:23
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "cujanek" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Przecież napisałżem: "wkładałem prawidłowo", nie!?

    Taaa, tylko rozbroił mnie argument, że nauczyłeś się tego spoglądając na
    pracujące rejestratorki. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 44. Data: 2004-01-08 19:01:35
    Od: "cyjanek" <c...@g...pl>

    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał(a):

    > Użytkownik "cyjanek" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Trza było sąsiadów pobudzić. :-)

    Miałbyś sumienie to zrobić? A poza tym nie znoszę ich 2 rotwajlerów bez
    uwięzi na podwórku...

    > To raczej wina aparatu TP niż VWBD.

    Wina aparatu odpada - sprawdzałen nazajutrz w innych "srebrnych"
    i "jajowatych" :-(

    Może rzeczywiście prezent jest niedowartościowany ?
    Czy jest na to jakaś rada?

  • 45. Data: 2004-01-08 19:07:19
    Od: "cyjanek" <c...@g...pl>

> [...]

    > Użytkownik "cujanek" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Taaa, tylko rozbroił mnie argument, że nauczyłeś się tego spoglądając na

    Iiii...w moim wieku? Znasz-li szlagier Starszych Panów: "Wesołe jest życie
    staruszka, Ha, Ha!!! ?

  • 46. Data: 2004-01-08 19:08:04
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nic w przyrodzie nie ginie - odbijają sobie za mnie ;)

    Cóż, to jest bank który kocha papiery i pocztę. To co ja im mam
    przeszkadzać. :-)

    Tylko jak zaczną mi to wysyłać za Was wszystkich to się pogniewam. :-)

    Na razie czekam na reakcję na maile wysłane pocztą wewnętrzną. Coraz
    bardziej mi się to nie podoba. A szkoda, chciałem ten bank polecić kilku
    osobom, sam też tam kilka złotych trzymam. Jeśli właśnie z racji jakości
    obsługi mam ich coraz bardziej dość... A i same produkty tak niedopracowane,
    że strach się bać.

    Ciekawe, czy już w końcu mimo wielokrotnich zgłoszeń wstawili nową TOiP do
    serwera faksowego [mówię o TOiP wysyłanej faksem, którą można zamówić w IVR
    0800103301]. Na razie męczyli się z tym kilka miesięcy. Głowę też dam za to,
    że pewnie nie poprawili tekstów wyświetlanych klientowi po wyresetowaniu
    hasła do e-direct, mimo, że dokładnie im napisałem co mają źle...

    Może oni nie wiedzą, że nie samymi odsetkami człowiek żyje...

    Poza tym pod względem obsługi to ja już wolę mBank. A jak ja coś takiego
    mówię - to coś to znaczy... :-/

  • 47. Data: 2004-01-08 19:10:54
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    > Wina aparatu odpada - sprawdzałen nazajutrz w innych "srebrnych"
    > i "jajowatych" :-(
    >
    > Może rzeczywiście prezent jest niedowartościowany ?
    > Czy jest na to jakaś rada?

    O możliwość reklamacji karty telefonicznej pytaj pod 980. Nie musisz
    wspominać, że to prezent.

    Cóż, mnie też zdarzało się kupić wadliwą kartę chipową. TP nie robi
    problemów z wymianą.

    PS dla pewności: wkładałeś 'szczałką' do góry ? :-)

  • 48. Data: 2004-01-08 19:18:45
    Od: "cyjanek" <c...@g...pl>

    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał(a):

    > Użytkownik " .:: Marcin ::." <W...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No bez jaj. :-/

    Nie całkiem "bez jaj" - Marcin ma rację :)
    Tylko dla Ciebie to normalka (widząc Twą wizytówkę: W.N. GSM.Plus.pl, czy
    jakoś tam?)

  • 49. Data: 2004-01-08 19:33:01
    Od: "cyjanek" <c...@g...pl>

    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał(a):

    > O możliwość reklamacji karty telefonicznej pytaj pod 980. Nie musisz
    > wspominać, że to prezent.

    Automat: "takiego numeru nie ma. Proszę dzwonić na 'błękitną (tfu!) linię'

    > PS dla pewności: wkładałeś 'szczałką' do góry ? :-)

    Nieee! Do przodu!
    Lamerem to ja jestem, ale nie do tego stopnia :-/

  • 50. Data: 2004-01-08 19:37:32
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    > Automat: "takiego numeru nie ma. Proszę dzwonić na 'błękitną (tfu!) linię'

    W Gliwicach ???? O żesz... U mnie w Rudzie Śląskiej działa na szczęście 980.
    Spróbuj jeszcze w ciągu dnia, a jeśli się nie uda to życzę powodzenia w
    rozmawianiu z błękitnymi. :-)