  • 11. Data: 2002-11-21 17:46:02
    Temat: Re: Bankowy Rejestr
    Od: "FC_" <f...@p...onet.pl>

    ponownie dziekuje za wszystkie porady.
    Jutro zadzwonie do pekao SA i dowiem sie wszystkiego dokladnie.

    Jeszcze raz dziekuje i pozdrawiam

    Filip

  • 12. Data: 2002-11-21 18:42:13
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@n...irc.pl> napisał w wiadomości

    > BYlo o tym kilka miesiecy temu, ponoc po splacie (rozliczeniu sie z
    > bankiem), bank moze wystapic o usuniecie z rejestru, a w przypadku nie
    > splacenia, to nie wiem, w prawie karnym jest jakies tam przedawnienie;)

    Wpis dokonany w bazie MIG Bankowy Rejestr nie jest znowu tak latwy do
    usuniecia... Generalna zasada jest taka, ze usuwa sie go po 2 latach od
    chwili splacenia zobowiazania.

    Maciej

  • 13. Data: 2002-11-21 21:34:59
    Od: Dawid Świtała <c...@o...pl>

    > Wpis dokonany w bazie MIG Bankowy Rejestr nie jest znowu tak latwy do
    > usuniecia...
    Racja nie wystarczy spłacić i juz

    > Generalna zasada jest taka, ze usuwa sie go po 2 latach od
    > chwili splacenia zobowiazania.

    AFAIK 5 latek :(

    --
    Pozdrawiam,
    Dawid Świtała, Poznań;

  • 14. Data: 2002-11-21 22:41:37
    Od: c...@i...pl

    On Thu, 21 Nov 2002 15:06:46 +0100, "FC_" <f...@p...onet.pl>
    wrote:

    >i chyba wiem za co mnie tam umiescili: mianowicie nie splacilem im debetu o
    >zawrotnej kwocie 200pln ;-)

    no co za chamstwo, tylko 200 zł a oni się upominają...

  • 15. Data: 2002-11-22 07:27:26
    Od: Nikt <n...@p...onet.pl>

    c...@i...pl wrote:

    > no co za chamstwo, tylko 200 zł a oni się upominają...

    Chamstwem jest raczej niezapłacenie tak małej kwoty jak 200 zł

  • 16. Data: 2002-11-22 08:05:59
    Od: c...@i...pl

    On Fri, 22 Nov 2002 08:27:26 +0100, Nikt <n...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Chamstwem jest raczej niezapłacenie tak małej kwoty jak 200 zł

    No, nastepnym razem mocniej zaakcentuje ironie :)))