  • 1. Data: 2002-05-21 16:38:38
    Temat: Bankowosc inetowa w Invest Banku
    Od: "minik" <m...@m...net>

    "Bankowość internetowa w Invest Banku
    21 Maja 2002 źródło: "Invest Bank "

    Od 21 maja Invest-Bank SA wprowadza System Bankowości Elektronicznej -
    dostęp do Rachunku Oszczędnościowo-Rozliczeniowego Invest-Konto przez
    Internet i telefon komórkowy (GSM/SMS i GSM/WAP).

    System oferuje możliwości podobne do systemów innyhc banków tzn. klient
    będzie mógł:
    -sprawdzić aktualne saldo na swoim rachunku,
    -przeglądać listę zrealizowanych operacji,
    -dokonywać przelewów bieżących i predefiniowanych,
    -zamówić kartę lub założyć lokatę.

    W okresie promocyjnym - w pierwszym miesiącu funkcjonowania Systemu
    Bankowości Elektronicznej - Invest-Bank nie będzie pobierał opłat za
    aktywację i dostęp do usług w jego ramach.

    W celu aktywacji Systemu Bankowości Elektronicznej można wybrać jeden ze
    sposobów kontaktu:
    -odwiedzić stronę internetową www.investkonto.pl i wysłać z niej wniosek o
    aktywację do nowej placówki Banku - Centrum Obsługi Klienta przeznaczonej do
    obsługi Klientów w Systemie Bankowości Elektronicznej
    -zadzwonić do Centrum Obsługi Klienta, czynnego od poniedziałku do soboty w
    godzinach 8.00-21.00 pod numerem telefonu (0-prefiks-61) 8461-461. Dzwoniąc
    do Centrum Obsługi Klienta można również zapisać się do Szybkiej Ścieżki
    Informacji - bezpłatnej usługi Invest-Banku, w ramach której bankowi doradcy
    będą telefonicznie oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej informować o
    aktualnej ofercie Banku.

    Bezpieczeństwo operacji bankowych wykonywanych w domu jest zapewnione dzięki
    wprowadzonym, specjalnym systemom bezpieczeństwa opartym o rozwiązania
    techniczne i kryptograficzne stosowane przy podpisie elektronicznym, który
    już wkrótce stanie się równoprawny z podpisem tradycyjnym.

    Jak podała Barbara Zdanowicz, Rzecznik Prasowy Banku "Wdrożenie nowych usług
    Bankowości Elektronicznej w Invest-Bank SA jest konsekwencją strategii Banku
    w roku 2002, która opiera się na budowie trwałych i bliskich relacji z
    Klientami. Oznacza to coraz lepsze wsłuchiwanie się w ich potrzeby, bieżące
    informowanie i doradztwo oraz umożliwienie korzystania z usług Banku we
    własnym domu, bez konieczności wizyty w placówce.
    Wprowadzając System Bankowości Elektronicznej Invest-Bank SA wdraża
    najnowocześniejsze rozwiązania w skali bankowości światowej, zapraszając
    Klientów do grona osób świadomie zarządzających swoimi finansami za pomocą
    nowych technologii. "

    http://banki.hoga.pl/default_full.asp?strona=1&id=10
    90

  • 2. Data: 2002-05-21 18:06:06
    Temat: Re: Bankowosc inetowa w Invest Banku
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    "minik" <m...@m...net> wrote in message news:acdt74$mms$1@news.onet.pl...
> [...]

    > techniczne i kryptograficzne stosowane przy podpisie elektronicznym, który
    > już wkrótce stanie się równoprawny z podpisem tradycyjnym.

    Dokładnie jest to tak:
    "zastosowane przez bank zabezpieczenia w niektórych podrecznikach sa opisane
    niedaleko rozdziału o podpisie cyfrowym, który to podpis jak wiadomo może
    być niebawem zrównany z tradycyjnym podpisem"

    Vizvary Istvan

  • 3. Data: 2002-05-21 20:14:28
    Od: "Mateusz Muun" <m...@m...net.no.spam.please>

> [...]
    > Klientów do grona osób świadomie zarządzających swoimi finansami za pomocą

    Hip, hip, huraa!!!

  • 4. Data: 2002-05-21 21:41:45
    Od: "AK" <a...@w...pl>

    a kto to kupi???

    -adrian
    System Bankowości Elektronicznej*
    121 Korzystanie
    - za każdy aktywowany kanał dostępu 1,00 zł miesięcznie
    Przelewy i zlecenia płatnicze
    122 Przelew na rachunek bankowy w Invest-Banku S.A. bez opłaty
    123 Przelew na rachunek bankowy w obcym banku (w systemach SYBIR i
    ELIXIR) z rachunków:
    - Internet, Telefon (IVR), TV banking, GSM 2,50 zł
    - Telefon (po połączeniu z pracownikiem Banku) 5,00 zł
    124 Przelew składki na rachunek w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych
    zlecony poprzez kanał dostępu Invest - Konto przez:
    - za każdy aktywowany kanał dostępu 1,00 zł miesięcznie
    - za każdy aktywowany kanał dostępu 1,00 zł miesięcznie
    125 Zlecenie predefiniowane na rachunek bankowy w Invest-Banku S.A.
    bez opłaty
    126 Zlecenie stałe (predefiniowane) na rachunek bankowy w obcym banku
    do rachunków:
    - Invest - Konto, 2,00 zł
    - Invest - Konto START 1,50 zł
    - Invest - Konto MM 1,00 zł
    - Invest - Konto KOMFORT 5 zleceń w miesiącu - 1 zł,pozostałe
    zlecenia w danym m-cu - bez opłat
    Pozostałe czynności
    127 Wydanie PIN-Mailera SBE 5,00 zł
    128 Generacja klucza prywatnego 5,00 zł
    129 Zablokowanie (z winy lub na prośbę klienta):
    - za każdy blokowany kanał dostępu 1,00 zł
    UWAGA: W okresie kiedy kanał dostępu jest zablokowany nie pobiera
    się opłat za korzystanie z SBE.
    130 Odblokowanie kanału dostępu zablokowanego z winy lub na prośbę
    klienta:
    - za każdy odblokowany kanał dostępu 1,00 zł
    * UWAGA: W okresie pierwszego miesiąca funkcjonowania Systemu
    Bankowości Elektronicznej, Bank nie pobiera opłat za czynności wymienione w
    pkt 121-130

  • 5. Data: 2002-05-21 21:56:35
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    regulamin:
    https://www.investkonto.pl/informacje/pdf/Regulamin_
    Invest-Konta.pdf

    ROZDZIAŁ VIII Dysponowanie rachunkiem § 23 pkt.5

    czy ja dobrze rozumiem ze jak zrobie przelew na 2k to blokuja mi karte w
    tym dniu?

  • 6. Data: 2002-05-21 21:57:58
    Od: "Metaxa" <m...@s...pl>

    > czy ja dobrze rozumiem ze jak zrobie przelew na 2k to blokuja mi
    > karte w tym dniu?

    dobrze rozumiesz

    --
    Pozdrawiam,
    Metaxa

    m...@s...pl
    http://www.ja-na-pyrypy.prv.pl

  • 7. Data: 2002-05-21 22:46:30
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > a kto to kupi ???

    Polsat'owcy ??? :-)))

  • 8. Data: 2002-05-21 23:19:48
    Temat: Re: Bankowosc inetowa w Invest Banku [OT]
    Od: "Wanias" <w...@U...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > Polsat'owcy ??? :-)))

    No jakby jeszcze przed mistrzostwami zdążyli dać darmo dekoder, to ja sie
    pisze ;)

    --
    Wanias

  • 9. Data: 2002-05-24 17:30:48
    Od: "Metaxa" <m...@s...pl>

    e, już nie działa, nie moge dostać sie na strone logowania !!!

    --
    Pozdrawiam,
    Metaxa

    m...@s...pl