  • 11. Data: 2004-09-16 13:14:19
    Temat: Re: Bankowość elektroniczna w Nordea Banku najlepsza według "The Banker"
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piotr Gralak <g...@p...onet.pl> wrote:
    > PRowiec to PRowiec. Kazden taki sam. Niezaleznie czy w banku, czy w,
    > dajmy na to, Unimilu :-)))

    Masz spaczone pojecie PRowca ;) Chba na tych prawdziwych trzeba wmyslec inna
    nazwe ;)

    http://www.PRnews.pl

  • 12. Data: 2004-09-16 14:08:40
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    Moze YETI.
    Tez podobno ktos widzial :))))))

    G.

  • 13. Data: 2004-09-16 14:31:35
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piotr Gralak <g...@p...onet.pl> wrote:
    > Moze YETI.
    > Tez podobno ktos widzial :))))))
    > G.

    Dobre, dobre :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 14. Data: 2004-09-17 05:47:02
    Temat: Re: Bankowość elektroniczna w Nordea Banku najlepsza według
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek " <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Zaznaczam, że osobiście nie mam nic przeciwko puszczaniu na grupę
    informacji z
    > PRNews. Bardziej mi chodzi o formę i rzetelność.
    >
    > Bo jak dla mnie idzie w Polskę i zostaje po wsze czasy w archiwach
    informacja
    > ewidentnie nieprawdziwa.
    >
    > Jacek
    >
    > PS.
    > Przepraszam za zmianę konta, ale onet mi tego nie chciał puścić, ze
    względu na
    > użycie słów uznanych za obelżywe. Zastanawiam się tylko, o które to słowo

    Zapewne slowo "nieprawdziwa" w zestawieniu z "PR"
    W koncu Onet z "PR" zyje...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 15. Data: 2004-09-17 07:07:13
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Zapewne slowo "nieprawdziwa" w zestawieniu  z "PR"
    > W koncu Onet z "PR" zyje...;-)

    Myślisz? :-)

    Jacek