eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBankowość elektroniczna w Nordea Banku najlepsza według "The Banker" › Re: Bankowość elektroniczna w Nordea Banku najlepsza według "The Banker"
  • Data: 2004-09-16 10:33:28
    Temat: Re: Bankowość elektroniczna w Nordea Banku najlepsza według "The Banker"
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nordea otrzymała nagrodę "The Banker" za Najlepsze Wykorzystanie Technologii
    > IT w Bankowości Detalicznej.
    >
    > Usługi bankowości elektronicznej Nordea zostały wyróżnione przez "The
    > Banker" magazyn, którego właścicielem jest grupa Financial Times. Swój
    > wybór magazyn motywuje tym, że usługi bankowości elektronicznej oferowane
    > przez Nordea są najbardziej rozpowszechnione na świecie, generując
    > największą liczbę transakcji i stały wzrost liczby klientów w tym sektorze.
    > http://banki.prnews.pl/index.php/display,6526

    AMRA, Ty, Ty...marketingowcu jeden :-)

    1. "Bankowość elektroniczna w Nordea Banku najlepsza według "The Banker" krzyczą
    nagłówki.

    2. A dalej "Nordea otrzymała nagrodę "The Banker" za Najlepsze Wykorzystanie
    Technologii
    IT w Bankowości Detalicznej."

    3. A jeszcze dalej wyjaśnienie: "usługi bankowości elektronicznej oferowane
    przez Nordea są najbardziej rozpowszechnione na świecie, generując
    największą liczbę transakcji i stały wzrost liczby klientów w tym sektorze".

    Która informacja jest prawdziwa? Bo ja maluczki nie rozumiem, czy oni są najlepsi,
    najbardziej efektywni w IT, czy może najbardziej popularni?

    Kiedyś na pytanie pewnej sympatycznej Pani Profesor: "z czym wam się kojarzy
    marketing"
    odpowiedziałem "z oszustwem".

    I przyznam, że najwyraźniej nie chcesz mnie wyprowadzić z błędu :-)

    A może tylko się czepiam?

    Jacek