  • Data: 2018-05-27 11:51:05
    Temat: Re: Bankowość bez podpisu?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pekao SA dawał kiedyś karty identyfikacyjne z PINem, nawet jeszcze w 2013 widziałem
    czytniki w oddziale (który przeniosł się do budynku obok od czasu mojej ostatniej
    bytności w 2003 - a czytniki identyczne, może nawet te same) - więc może nadal dają.
    Ale chyba bazgrało się również - i nie wiem, po co im te karty były.

    Jak ma się konto w inteligo to do wypłaty w oddziale PKO potrzebna jest debetówka.
    Ale nie sprawdzałem, więc nie wiem, czy podpis też.

    I rzeczywiście - czemu nie bankomat? Oczywiście wypłaty to nie wszystkie sprawy do
    panienki z okienka (a może to o nią chodzi? ;), ale może nawet 90%, co pozwala
    zredukować głupotę o rząd wielkości.
    Darmowe 3*0 (prowadzenie, debetówka, wypłaty ze wszystkich bankomatów w PL) dają
    orange finanse (choć zagrożone likwidacją), nest, idea (w tym lion's - tu jednak
    trzeba założyć lokatę na kin. 10k na miesiąc), i chyba getout (ale odradzam).
    Zakładasz przez net+kurier.

    Zaś inwaludzi pewnie mają łatwiej (np. niewidomi - darmowe przejazdy w DC, brak
    kapcia w aero2) - ale trzeba mieć orzeczenie.
    Czy na nieumiejętność podpisu dostaniesz - pytanie do komisji lekarskiej.