  • Data: 2018-05-28 19:01:07
    Temat: Re: Bankowość bez podpisu?
    Od: david <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 28 maja 2018 09:26:39 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
> [...]
    wpłaty/wypłaty zatwierdzasz w app.

    > Byłoby to niezłe, gdyby w mBąku kasa była bezpłatna (bezpłatna jest, ale dla
    płatnych kont - choć ostatnio można było mieć na pół roku bezpłatnego AQI z KD visa
    świat - a dla bezpłatnych kont kasa płatna) - oraz gdyby tą magiczną apką dało się
    załatwić cokolwiek poza tym, co i tak można zrobić bez podpisu w bankomacie, który
    jest w każdym oddziale - w pomieszczeniu oddziału, więc nie trzeba załatwiać sprawy
    na ulicy - i nie tylko w oddziale (dla odważnych ;).

    Bzdury piszesz.
    1. Konta są bezpłatne wystarczy z nich korzystać. Warunki są śmieszne do spełnienia:
    1000zł wpływu na miesiąc i 5 transakcji dowolną kartą dla eKonta plus, a wtedy konto,
    kartę i kasę masz bez opłat.
    2. Magiczną apką można zrobić praktycznie wszystko to co przez internet na
    komputerze.
    3. Nie zawsze można skorzystać z bankomatu/wpłatomatu, bo np. ostatnio na prezent
    potrzebowałem do koperty banknoty 500zł i spróbuj wypłacić je z bankomatu.