  • Data: 2018-05-30 00:42:02
    Temat: Re: Bankowość bez podpisu?
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-29 o 22:59, david pisze:

    > Jest bezpłatne. Odkąd je mam jeszcze nigdy nie zapłaciłem za prowadzenie konta,
    kartę czy przelew.

    Nie pisz bzdur.
    To, że dotąd nie zapłaciłeś, nie oznacza konta bezpłatnego.
    Bezpłatne jest wtedy, kiedy w tabeli opłat wszędzie widnieją zera i nic
    więcej.
    Nie jest bezpłatne, jeśli spełnienie jakichś warunków może zwolnić z
    opłat. Wtedy to jest konto płatne z możliwością uniknięcia opłat.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/